Guzzille oli saatavana joskus vuosia sitten sellainen järjestelmä jossa kaasukahvalta tuli vaijeri ensin toiselle kaasarille. Siitä luistin nostomekanismin kautta lyhyellä vaijerilla suoraan moottorin yli toiselle kaasarille ja paluuvaijeri takaisin kaasukahvalle.
Siis eräänlainen pakko-ohjattu systeemi. Varmaan jonkinlainen palautusjousi on varmaan hyväksi siinäkin. Sulkee kuitenkin pois sen mahdollisuuden, että luistit jäisivät tuulessa (imu) auki, mikä tapahtuu liian löysillä palautusjousilla, vaikka tyrkkää kaasun kiinni. Noissa nelos Le Mansin alkuperäisjousissa on sen ilmiön kannalta kyllä hätävarjelun liioittelua.
Ostin aikanaan tuollaisen pakko-ohjatun systeemin yhdeltä kaverilta, mutta ei ole tullut kokeiltua koskaan paikalleen. Siinä oli kaasukahva, vaijerit ja Dellorton kannet.
Kaveri yritti sovittaa niitä bokseri BMW:hen, mutta homma ei onnistunut, kun moottori nousi kaasareiden välillä liian korkealle. Siinä kokeilussa oli tuhoutunut se välivaijeri. Oli muuten sisäputkeltaan teflonia. Varmaan riittävän hyvän liukuominaisuuden turvaamiseksi, mikä lienee tuossa järjestelmässä akilleen kantapää toimivuuden kannalta.