Laadukas umpikypärä!Olen löytänyt uudestaan harrastuksen, johon minulla on tuskin 30 vuotta enää aikaa..50 vuoden tauon jälkeen..
Moottoripyöräilyssä ei vauhti tapa, mutta se äkkipysäys, kun henkilökohtainen massa yrittää säilyttää nopeutensa, mutta kohdattu este taas vastustaa eli pysäyttää liikkeen!Haluan jatkaa mukavaksi havaittua harrastusta ja säilyttää korvieni välissä olevan harmaan puuron ehjän kallon sisällä asiaankuuluvien leukaperien kera - ja kyllä nenälläkin on vielä käyttöä

Siksi sopivan kokoinen umpikypärä, jonka hihna on sopivalla kireydellä. Maantievauhdissa aina visiiri alhaalla (hyönteiset, linnut)
Jotta kypärä (jonka sisällä ainoa pääni) ei kolhiintuisi, niin
harjoittelen joka reissulla (eli myöskin sateella) eri nopeuksilla hätäjarrutuksia ja vastaohjausväistöjä - jos sinun on "pakko" ajaa joskus vajaat kaksisataa, niin muistathan harjoitella hätäjarrutusta ja väistöjä samalla nopeudella

)
satsaan myös jokasään ajovarusteisiin itsekkäästi riittävästi!
Silmälaseja käytän vain (ulko)näön vuoksi - silmäpussit eivät erotu pokien takaa niin selvästi!
Näen lukea ja ajaa ilman laseja, mutta olen kokeillut kaksia laseja - ohuempi sankaiset lasit on helppo työntää nenälle, vaikka umpikypärä on päässä!