Koska kyseessä on alkuperäisessä kunnossa oleva aihio, etenisin seuraavasti. Edellyttäen, ettei ilmene valmiiksi hyväksi koettua ja dokumentoitua viripakettia Nevadaan(Lafranconit?, BMC?, suuttimien koot, neulojen korkeudet). Ideana on, että tehdään yksi muutos kerrallaan ja penkitetään joka muutoksen jälkeen. Penkityksessä dokumentoidaan tehokäyrä ja CO-arvo ja sen jälkeen ajetaan pari tankillista perstuntumaa tunnustellen ja kulutusta seuraten, jonka jälkeen tehdään seuraava muutos. Ja kierros alusta. Voisin kuvitella, että yhden vedon hinta olisi jotain 10-20€
1. Putkisto uusiksi. Esim.
http://www.motogiovane.it/skart.php3?art_cod=AL0892. Imupuolen muutokset (kartiot tai paneli). Itse vaihtaisin panelisuodattimen välttyäkseni kampikammion tuuletuksen muutoksilta. Esim.
http://www.bmcairfilters.com/search_m.aspx?marca=51&lng=1 en tiedä käykö.
Em. jälkeen on selvillä lähtökohta kaasarien muutoksille. Edelleen joka muutoksen jälkeen veto penkissä ja johtopäätökset tehon, väätökäyrän CO arvon ja perstuntuman muutoksista.
Tai sitten vaihdetaan 2. kohdan jälkeen ruiskujärjestelmään ja jatketaan sitä polkua. Lopputuloksena arvioisin, että huipputeho nousee 10% ja keskikierrosluvuilla vääntöominaisuudet paranevat.