PS: Ebay-yksilölle tuli hintaa postikuluineen about 223 euroa. Nyt sit odottelen ahkerasti että se lähtee että se matkaa että se tulee että saan sen käsiini että pääsen asentamaan että pääsen ajamaan.
Voi RUMASANA.
Ebaysta saapunut purkki tuli pultattua kiinni. Myös muu irtonainen sälä, kuten sytytystulpat.
Koitin pistää pyörää käyntiin, ja lähtihän se lopulta. Vasta sen jälkeen kun olin vaihtanut tuoreet tulpat ja keksinyt että kone lähtee tulille vain siten että starttaa ensin hetken täydellä kaasulla ja sitten sulkee kaasun.
Paksua savua tupa täyteen, jumalaton ryske ja pauke, liekkejä imuputkista, massiivisia räjähdyksiä pakoputkistossa.
1) bensat vaihdettu
2) bensapaine 2.5 - 3 bar
3) tulpat uudet
4) ei ilmanputsareita kiinni
5) TPS laitettu "sinnepäin", eli hieman jousta vasten, ei vielä säädetty
6) ilmanlämpövastus mitattu, oikeat arvot (+ piuha ehjä)
7) moottorin lämpömittarivastus mitattu, oikeat arvot (+ piuha ehjä)

TPS:n säätövastus mitattu ja tolkulliseksi arvioitu
9) kaasuläpät ei synkronoitu, mutta silmän ja sormen mukaan aukeavat samaa tahtia
10) molemmat pakoputket kuumenevat
11) puristukset ovat kunnossa
12) liekkejä ampuu molemmilta imupuolilta
Minusta tuntuu että moottori saa ihan stanasti liikaa bensaa. Tai sitten jotain aivan aivan muuta.
Alkaa olla ideat vähissä. Vaihtaisko tuon kawasakiin?