Hoi
En ole varma onko Cali vm 90:ssä kaasutinkone, vai onko jo ruisku?? Jos on kaasutinkone, niin joskus LM4:n kaasuttimia säätäessäni törmäsin samaan kuumakäynnistysongelmaan, eli "vika", =säätökokeilu, oli siinä että tyhjäkäynnin ilmaruuvi oli puoli kierrosta, joko kiinni tai auki alkuperäisestä asetuksesta, en muista varmasti, eli asetuksesta jossa kone toimi aivan hyvin! No ainahan sitä uutta pyörää pitää säätää.
Eli ilmaruuvia kynnellä puoli kierrosta kääntäen, kone lähti nappia hipaisemalla käyntiin. Sinunkin kannattaa tehdä ilmaruuvin säätökokeiluja, tee ensin perussäätö 1 ja puoli kierrosta ruuvit auki, ja tästä korkeintaan 1/4 kierrosta kerrallaan säätäen, jos on tarpeen..
Toinen liki samanlainen ongelma oli myös startin nikottelu, homma poistui kun vaihdoin uuden akun, tosin startti ei jaksanut pyörittää konetta kuin yhden starttiyrityksen. Jos akku kestää sahata pitkään, niin kannattaa tehdä tuolla edellä kuvattuja toimenpiteitä.