Kirjoittaja Aihe: Nahkahousut lepattaa - pusero ahdas?  (Luettu 11200 kertaa)

Guzzr

Vs: Nahkahousut lepattaa - pusero ahdas?
« Vastaus #15 : Maaliskuu 20, 2011, 19:21:43 ip »
Näin kuvia tänään yhdestä neidistä. Hän oli alentanut painoa 84 kg. Resepti: Syö vähän ja tavallista ruokaa - mahd,. erikoismeny" - ja liiku sännöllisesti.

Mut. tätä ennen hänen painonsa  oli 170 kg.  - Melkein 2,5 kertaa enemmän kuin Guzzr. (voi hyvää
ettei jäänyt alle..

Tuulenpoika

« Vastaus #16 : Maaliskuu 20, 2011, 20:49:09 ip »
Mukava lueskella Arskan juttuja.Antaa toivoa ,ikä ei ole este muutokselle.
Itse tykkään reissata puolisoni kanssa kahden koska monesti motoristiveljillä tuntuu ryyppääminen olevan pääasia.
En sylje lasiin,wisky ja hyvä sikaari ajopäivän päälle maistuu,mutta aamulla on mukava olla ajokunnossa kohtaamaan uusia seikkailuja.
Olen nyt yökkönä psykiatrisella osastolla,ja olin juuri nostamassa juoppohullua pytylle koska jalat eivät kantaneet.Ei ollut kaunis näky.
Saatiin mies kusetettua,vaipat housuihin ja mies patjalle.Viina on todella viisasten juomaa,tällä hepulla oli hieman mopo karannut...

Ekku

« Vastaus #17 : Maaliskuu 20, 2011, 20:57:50 ip »
Itse tykkään reissata puolisoni kanssa kahden koska monesti motoristiveljillä tuntuu ryyppääminen olevan pääasia.

Kyllä meikäläinenkin pari kertaa vuodessa ottaa ja tahtoo vaan olla niin, että Guzziralli on toinen niistä tapahtumista...

Pääsee työkuvioista irti niin harvoin. Tosin siellä niitä alkoholin väärinkäyttäjiä piisaa sen verran, että ei se kyllä mitenkään ryyppäämään yllytä.

Moottoripyörämatkoillahan sitä alkoholia ei paljon yleensä tule nautittua, kun aamulla todellakin pitää olla ajokunnossa ja pitkän ajopäivän päälle se yksi drinkki riittää siihen, että alkaa mies nuokkua.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 21, 2011, 06:49:38 ap kirjoittanut Ekku »

Norgearska

• Vieras
« Vastaus #18 : Maaliskuu 20, 2011, 22:45:23 ip »
Olen roikkunut näissä Guzziporukoissa, koska moponi kokonaispainosta suurin osa on kuitenkin MGuzzia. Jos olen loukannut jonkun tunteita viittauksillani motoristiviikonlopun viettämisestä, niin olen mielihyvin käytettävissäsi, jos haluat purkaa erimielisyyttäsi. En ole miehekäs tappelijatyyppi, joten sallinet, että laitan ensin kypärän päähän  8)

Toivottavasti lumet jo sulaisivat, jotta päästäisiin asiaan  ;D

Odottaessa halukkaat voisivat ottaa kantaa - loppuelämän elämänlaatuun vaikuttavista tekijöistä itselle, puolisolle ja mahdollisille lapsille ja muille lähimmäisille.
Millainen roolimalli olen jälkeläisilleni - tuleville motoristeille?

Elämä on kuitenkin tässä ja nyt - eläkäämme hetkessä!

Ei tänne foorumille mitään kuntoklubia koskaan perusteta, mutta jokainen voi kuitenkin pohtia asioita omalta kannaltaan ja osallistua reippaasti keskusteluun..  ;)

Reima

• Vieras
« Vastaus #19 : Maaliskuu 21, 2011, 08:20:35 ap »
Pehmeä aloitus salitreenille... ;D

PS. Tänään kevätpäiväntasaus ja kohta siirrytään kesäaikaan - reipasta mieltä ja terveyttä kaikille!

-Reima-

Jukka Laine

• Administrator
  • Kotirintamamotoristi
« Vastaus #20 : Maaliskuu 21, 2011, 13:36:44 ip »
Kokeiltuja lyhyempikestoisia dieettejä: CZ-dieetti, Monza-dieetti ja Solifer-dieetti. Vaikutus parhaimmillaan 2 - 3 kg / viikko. Teho perustuu rojektien aikaiseen vähentyneeseen syöntiin. Nippanappa kaljupääkahvit malttaa parraimmillaan hörpätä kun sattuu inspiraatio kohilleen.
Jukka Tuusulasta, Sport 1200.
Verestä Hyviä Muistoja!
Veriryhmä Gruppo MOTO GUZZI.

motomatti

« Vastaus #21 : Maaliskuu 21, 2011, 20:13:50 ip »
Veikkaanpa että kesäpainon hankinta eli talvirasvan karistus jää meikäläisellä viime tippaan.
On nimittäin vielä oma projekti tältä talvelta alkamatta. Sitä kun tekee ja pääsee ns flow-tilaan niin homma sujuu ja ajantaju katoaa. Vain ajatuksen pätkiminen ja käsien vapina keskeytää työn ja ravinnonsaanti tulee mieleen. Epäterveellistä lienee se mutta niin vain aina pyrkii käymään...

Huomenna ortopedille niskanikamanvälien kulumia näyttään. Rupeaa pikku hiljaa löytymään syy käsien puutumiselle ja voimattomuudelle. Työterveyslääkäri piti syynä moottoripyöräilyä ja painavaa kypärää. Ilmanko olisi pitänyt ajaa?

mm 

Jukka Laine

• Administrator
  • Kotirintamamotoristi
« Vastaus #22 : Maaliskuu 22, 2011, 07:52:16 ap »
Eräs naismotoristituttuni kehuskeli MP11-messuilla tavatessamme saaneensa uuden välilevyn niskaansa ja käsien puutuminen poistui sen silijän tien. Aika huimia operaatioita tekevät nykyään. Kurkun puolelta oli operoitu, eikä leikkaus ollu kestäny ku hätäset pari tuntia. Jännä kuulla vaihtovälilevyn kestotestikuulumisia kesän kuluessa.
Verestä Hyviä Muistoja!

motoesa

• Vieras
« Vastaus #23 : Maaliskuu 22, 2011, 19:53:54 ip »
Huomenna ortopedille niskanikamanvälien kulumia näyttään. Rupeaa pikku hiljaa löytymään syy käsien puutumiselle ja voimattomuudelle. Työterveyslääkäri piti syynä moottoripyöräilyä ja painavaa kypärää. Ilmanko olisi pitänyt ajaa?
mm 

Ennen kuin annat leikata niskaa, käske tutkia myös olkapäät!! Mulla nimittäin tutkittiin niska ja sieltä löytyi pullistuma ja välilevyn kulumaa, meinasivat leikata mutta en antanut. Menin toiselle lääkärille joka katsoi kuvat ja ilmoitti ettei hänen mielestään tässä vaiheessa kannata leikata, koska osa pullistumista parantuu itse kun odotellaan. Niska lopetti vaivat mutta kädet ovat välillä puuntuneita ja voimattomia. Hommaa ruvettiin uudelleen tutkimaan ja vikaa löydettiin molemmista olkapäistä, niissä on ahtautumia ja jänteissä repeytymiä josta oireet ilmeisesti johtuvat. Nyt odottelen mitä niille tehdään.
Niska muuten tutkittiin n.3v takasin ja viime kesä oli moneen vuoteen ensikerta kun pystyin ajamaan 5-600km päivämatkoja ja niska ei vaivannut yhtään, vain kädet välillä.
Toivon että sultakin vika löytyy ja saadaan kuntoon.

Jukka Laine

• Administrator
  • Kotirintamamotoristi
« Vastaus #24 : Maaliskuu 23, 2011, 07:43:10 ap »
Juuri niin ku motoesa kertoi. Puukotus on se viimeinen vaihtoehto ilmeisen halvaantumisriskin vuoksi. Jos nikamat ja välilevut on ehjät niin jumpalla ja fysikaalisella sitten eteenpäin ja kohti notkeampaa kesää!
Verestä Hyviä Muistoja!

kaide

• Rookie_1977
« Vastaus #25 : Maaliskuu 23, 2011, 10:34:19 ap »
Ehdotan Administraattorille, että luo erillisen Terveys ja hyvinvointi-osion tälle foorumille. Kaikki merkit viittaavat siihen, että kohta aletaan vaihtaa kokemuksia eturauhas-ilmiöistä.
Forza Moto Guzzi!

Norgearska

• Vieras
« Vastaus #26 : Maaliskuu 23, 2011, 13:24:26 ip »
Käsitellään nyt sekin suurta osaa yli 40-kymppisiä vaivaava, paljon murhetta ja pelkoa aiheuttava asia..  :'(
Asiantuntijoiden omahoito-ohje: harrasta säännöllisesti seurustelua vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa, jolloin elimistö s-syöksyn ansiosta pysyy kunnossa! Helppoa ja mukavaa  ;D (Tarvittaessa ota yhteyttä lääkäriin)

Jokaisen meistä on täältä lähdettävä  :-\
Jos saisin toivoa, niin mieluusti 100-vuotiaana mustasukkaisen aviomiehen ampumana  8)

Ja lopuksi kaivattu kuntojumppa:
Lord Est: Keho on mun temppeli

TunturiTT

« Vastaus #27 : Maaliskuu 29, 2011, 17:57:55 ip »
Ekku laita päivitystä lukuihin! Onko menny niin kun pitää?

Itsllä onkin huomenna koostismittaus, eikä viikko sitten, kuten aluperin muistelin..
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Ekku

« Vastaus #28 : Maaliskuu 29, 2011, 22:01:33 ip »
Nyt on paino -6 kiloa aloituksesta ja aikaa mennyt 2 viikkoa 2 päivää.

TunturiTT

« Vastaus #29 : Maaliskuu 30, 2011, 19:16:16 ip »
Sehän on mennyt hyvin!

Omat numerot, tänään mitattuna:

Paino: 109kg
Lihasta: 47Kg
Läskiä: 26kg  >:(, tarkoittaa 24 ja risat rasvaprosenttina.
Luut: 4,94kg (->normaali alue 3,33-4,07kg, mulla on siis todistettavasti isot luut!)

Kaikki prosentit lihastasapainoa silmällä pitäen yli normaalin tason  ;D Tavoite tältä osin on siis hanskassa.

Fitness indeksi 84/100  ;D

5-6 kiloa läskiä pois, niin rasvaprossa olisi helposti normaalilla kentällä (alle 20%).
Eli helppo homma kaikkinensa..
Hyvä pyörä, parempi mieli.