Entisenä grilli- ja kahvilayrittäjänä osaan tehdä maittavia aterioita myös terveellisistä raaka-aineista! Huuhaata tai ei, mutta käytän aika paljon luomua.
JA TÄTTÄRÄÄ - KERRAN VIIKOSSA VOIN SYÖDÄ IHAN MITÄ VAAN JA MITEN PALJON VAAN - KAKKUKAHVIT JA JÄLKIRUUAT JA VAIKKA KAKSIN KÄSIN SUKLAATA!! Eli oksenna ihan vapaasti mun arkiaterioille

Viinan ja kaljan kanssa en läträä. Yritin kannustaa alkoholisoitunutta yrittäjäpuolisoani lopettamalla kohtuullisenkin juomiseni (kori viikossa) ja ylenmääräisen polttamisen (kolme askia päivässä). Ei mahtanut kai geeneilleen mitään - neljästä tasavertaisesta kuolinsyystä yksi oli tupakointi ja toinen alkoholi! Meillä oli lyömätön työnjako yrittämisessä. Hän oli se fiksumpi, markkinointiin erikoistunut osapuoli. Viimeisten 10 vuoden yrittämisen aikoina alkoi pitää ommoo lommoo muutamasta viikosta, muutamiin kuukausiin.. Toimin omaishoitajana 16-tuntisten työpäivien välissä ja ohella.
Olin aikoinani luvannut vanhalle papille tukea siippaani myös vastamäessä - jumankauta kun tykkäsin siitä ihmisestä!
Olishan se tietysti miehekästä herätä tupakalle jostain puskasta motoristiviikonlopun lauantaiaamuna ja selvitellä kenen eiliset makkarat on kenenkin rinnuksilla..
En halua edes muistaa, mitä kaikkea tapahtui 80-luvulla Helsingin yökerhoissa. Joskus talviyönä voitin tappelun, koska kaverilla oli liukkaammat kengät - aina kaatui itse kun löi - porukat hurras kun luulivat minun lyöneen

Siitä kehonkoostumustestistä - olin kuukautta vaille 71v eli 16 vuotta pyöreästi ikäistään nuoremmassa kunnossa, jos sillä nyt on mitään merkitystä, koska voin halkaista pääni, kun huomenna liukastun? Paitsi, että liikuntaharrastukset ja salilla käynti parantavat tasapainoa ja ketteryyttä immeisen ikääntyessä!

Sinä, joka ärsyynnyt tästä tekstistä - ärsyynny keskenäs

Joukossamme on ihmisiä, jotka miettivät mikseivät ole saaneet itseään niskasta kiinni ja alkaneet nauttia elämästään ja hyvästä harrastuksesta ilman puskista heräämistä ja kumppanin etsimistä jostain teltasta.. Kärjistys - ei perustu mihinkään eikä keneenkään!
Mitään en kadu, mutta kaikesta en voi olla ylpeä..
Olen tuonut itseni julki, riisunut itseni alasti ihan konkreettisesti, innostaakseni foorumilaisia miettimään loppuelämänsä elämänlaatua
valitse noista

ELÄN PARASTA AIKAA
ELÄMÄNI PARASTA AIKAA