Moi. Myös Lemppari söi ahkerasti niin nokkia kuin nostimiakin. Nokan nitraaminen korjasi tilanteen sen osalta, mutta nostimet menivät edelleen ruvelle. Samoin kävi titaanisille? tarvikenostimille. Lopulta kyllästyin moiseen ja porasin oman voitelukanavan jokaiselle nokalle. Kanavan päähän pieni suutin, muistakseni 0,3mm, mikä suihkuttaa öljyn nokalle. Näyttää ainakin toistaiseksi auttaneen. Pikkuisen arveluttaa että, joku pikku murunen tukkii suuttimen ja taas nostin kärsii. Öljynpaineiden kanssa ei ole ollut ongelmia. Pumpuksi tosin vaihtui pari mm. pidempi versio. Se on kait nykypeleissä jo vakiona? Myös jämäkämmät venttiilijouset olen löysännyt niin että kone kestää sekoamatta "vain" 8500rpm. Vakiosäädöllä tuli joskus tappi vastaan väärältä puolelta kun vaihde ei mennytkään päälle eikä, venttiileistä vielä kuulunut mitään ylimääräistä pärähdystä. Nokkana on R-Koneistuksen kopioima viriakseli.