Kirjaanpa tähän tämmösen liirumlaarum asian, joka kuitenkin sattumana voisi tapahtua oikeastikin, vaikkapa ajon aikana. Kuviteltu ei tietysti ole totta ja siksi turhaa maalailla asiaa tarpeettomasti.
No, se meni näin; Vaihdoin ruisku- caliin ne kummiosat niihin "kaasarimötiköiden" (en tiedä nimitetäänkö niitä kaasuttimiksi?) molemmin puolin. 
Toinen muovisista suojakoteloista jotka ovat siinä päällä, oli murtunut ja pala poissa.
Korjasin sen, laittamalla paikan lasikuitumaton palasella, sekä tietty hartsilla.
Porasin uudet reiät kiinnitysruuveille. Kotelo kiinni ja homma oli siinä.
Vaan eipä ollutkaan. Kun väänsin kaasua, jumitti jossakin, eikä palautusta tapahtunutkaan "nolla-asentoon". Ihmettelin jotta mikä kumma nyt tuli?
Kun tutkailin asiaa, huomasin että läppäjärjestelmässä oleva vipu, oli jumittunut kiinni suojakotelon seinämään.
Molemminpuolin on ne vipuset ja niiden välillä muovinen "tanko", eli reagoivat yhtäaikaa kaasukäden toiveisiin.
Jumittuminen tapahtui siinä kotelossa jonka olin paikannut.
Muuta syytä en keksinyt kuin sen, että hartsattu osuus oli ehken jäänyt liian paksuksi ja siten pienikin lisä seinämävahvuudessa aiheutti ahtauden ja kiinni jumittumisen liikkuvalle osalle.
Sen näen sitten, kun hion liiat pois, että pelaako?  Mietin vaan, että kuinka tuo koppa on noin herkille mitoitettu sivuttaissuunnassa, kun muiltaosin on tilavuutta yllinkyllin!?
Ihme ettei se ole juminut jo ajossa, sillä koppa on senverran rempalehtanut siinä hajanaisena, että "vaaranpaikka" olisi ollut mahdollinen. Ehkä se rempalehtiminen on elänyt myötä vivun liikkeiden kanssa ja siksi ei ole juminut?
Eli, korjaamisella, kun se pikkuisen tuo lisää jotakin eheyttä, voi ollakin toisaalta uusia ongelmia synnyttävää.
No, tuo on pieni juttu sinänsä, mutta huomio kohdentuu tuohon, kuinka jumiminen voisi , tiedostamatta asiaa, tuottaa ajossa epätietoisen ja kiperän tilanteen, kun kaasu hirttäisikin kiinni.
Tarkkailkaa siis "tuotakin muoviplätkää"silloin tällöin... ainakin jos korjailette sitä