Mulla on pikkulohkossa tällä hetkellä joko Bilteman tai Teboilin laatikkorasva. Vaihdot käyvät rajummassakin vedossa, kuin ihmisen mieli. Jonkin verran ääntää enemmän, mutta oletusarvo on, että öljyä on koko ajan hammaspyörissä eikä pitkin lootan kylkiä. Vettä tai metallisilppua en öljystä ole löytänyt. Epäilen, että omassani ääntää ensiövetorataspari, ääni kun on vakio kaikilla vaihteilla.
Radalla mittailin kuumalla kelillä laatikon, perän ja lohkon lämpöjä, mutta en mitenkään muista niitä. Sen verran muistan, että laatikko ja perä pysyivät koko ajan lähes vakioina. Tuollainen nykyaikainen lootaöljy sopii vissiin hyvin pikkulohkoisen laatikolle, pykälien putoilua esiintyi vasta, kun kuski oli kuumalla jo itse väsynyt ja keskittyminen vaihtamiseen oli jo heikentynyt.