LeMansin vaihteisto kun alkoi aikanaan pitämään ääntä, ajelin sillä pari kesää ja ihmettelin samoin että, kuinka kauan kestänee? Sitten kun vitonen alkoi mennä huonosti päälle oli aski jo avattava. Ääni tuli ilmeisesti 3.- vaihteen kohdalta, siinä kun on samalla ensiövälitys ja hampaat olivat jo kuopalla.
5.-vaihteen onngelma taas johtui siitä että, 5.-vaihteen vinohampainen hammaspyörä oli puskemassa lukitusrengasta pois paikaltaan ja hammaspyörä lähestyi jo uhkaavasti vaihteiston takaseinää. Laakerit olivat kunnossa mutta tuli vaihdettua varmuuden vuoksi.
Vaikka osat maahantuojalta tehtaan paketissa tulivat, seurasi ongelmia. Kytkinakselille tuli laakeri missä kuulapitimenä oli metallinauha kuulien ympärille pujoteltuna. Olihan siinä paljon kuulia ja siksi varmaan suuri kantavuus mutta sylkäisipä kuitenkin kesken matkan yhden kuulan vaihteiston pohjalle irrallaan pyörimään. Siispä laakereiden vaihdon jouduin tekemään uudestaan.
NTX:n vitonen meni kumman hiljaiseksi kun siihen laittoi leveämmän
päivitys hammaspyörän. Ei sen vanhan hampaissa juuri paljaalla silmällä vikaa näkynyt, ulina kuitenin peittosi kaikki pikkuvalmetit helposti

. Nyt sitten saa kuunnella muidenkin vaihteiden rahinoita nautinnollisesti.
