Tästä aiheestatuleekin mieleeni eräs seikka;
Kävin viime viikon tiistaina rankaisemassa omaa laitosta radalla. Kemorassa kurittaessa, huomasin akuutin sopan puutteen. Sen lisäksi, että kaasarit olivat yllättäen aivan tukossa, nousi pintaan toinenkin ongelma-> Ei saa riittävästi soppaa! Nimittäin pääsuoraa paahtaessa, torvi sepposen levällään, imaisi suoran päässä kaasuttimet tyhjäksi ja odotutti jonkin aikaa ennen kuin lientä taasen oli tarpeeksi tarjolla. Eli hana ei yksinkertaisesti virtaa riittävästi kovemmassa kurituksessa. 
Tästä kirposikin mieleen ajatus polttoainepumpun asentamisesta. Tankissa on iso ja pieni lähtö pohjassa, hana on siinä isossa. Jos siis askaroisi pumpun hanan lähdöstä, siitä letku t-haaraan, joista kaasareille. Mehumaijoilta sitten hoitaisi t-haaroilla paluun tankin pieneen lähtöön ( tähän olisi vissiin asennettava takaiskuventiili, niin ei jäisi virrat pois -asennossa putki auki kaasuttimille). Virrat päälle-> rele ohjaamaan pumppua. Toimisi eikös. Mutta millaista painetta neulaventtiilit pitävät takanaan? 0,1 bar? Vai pitääkö pumpun paineen olla vielä vähemmän?