Terve!
Viime syksynä tuli hankittua vuoden 1987 MG NTX 350.
Ajoanautinnot jäivät kovasti lyhyeksi moottorin lauettua.
Syistä, vaurioista ja niiden korjaamisesta voisin kirjoitella pitkänkin tarinan.
(ehkä vielä kirjoitankin)

"Uhkarohkeasti" olen lähtenyt korjaamaan pyörää vailla asinamukaisita tietotaitoa ja välineitä. Purkaminen onkin sujunut kohtuullisesti. Motomatti on ollut korvaavattomana apuna. Olin jo alkamassa kasaamaan sylintereitä, kun tulin siihen johtopäätökseen, että kiertokankien laakerit tulee vaihtaa (varsinkin oikean puoleinen on liian väljä, kai ).

Voisko joku ystävällinen Guzzisti ohjeistaa, kuinka pääseen helpoiten käsiksi laakereihin ja kuinka ne vaihdetaan? Ja mahdollisesti mitä kaikkea siinä pitää huomioida, jotta lopputulos olisi toimiva?

T. Kimmo
ps. täytyi oikein tarkistaa wikipediasta kiertokangen ja kampiakselin ero! Paljastaa tietämättömyytensä käyttämällä oikeita termejä vääristä osista tai päinvastoin.
[ylläpito on poistanut liitteen]