Pärehöylääkös...
Omat päreeni vein Jyväskylään Keski-Suomen Koneistamoon mennä viikolla.
Voi olla että tulee loppuviikosta takaisin tai sitten ensi viikolla. Siis pari viikkoa kuluu aikaa kun heillä on vähän muutakin hommaa. Kustannusarvio oli parisataa teuroa.
Tämä minun vibraattorini on toinen guzzi, jonka varmuudella tiedän heidän tasapainottaneen. Ducateista heillä on kokemusta kaiketi enemmänkin.
Vaikeinta koko projektissa oli selvittää tasapainotusprosentti, jolla lasketaan, minkä painoinen murikka kampiakselin kaulalle laitetaan tasapainotuksessa.
Mandellon miehet vastailivat vaan eioota ja kehottivat ottamaan yhteyttä maahantuojaan. Mutta ei Nurmella ole eksaktia tietoa.
V11sport.de palstan kautta sain tiedon, että oikea prosentti on 53.
Pakko luottaa siihen, kuukauden sisään näen, kannattiko.
Pajalle pitää viedä kampiakseli, vauhtipyörä, kytkimen osat poislukien kytkinlevyt. Jousien pitäisi periaatteessa olla mukana. Mulla ei ne tullu kuormaan.
Lisäksi heiluvat massat eli kiertokanget laakeriliuskoineen sekä männät, männäntapit ja ne lukitushässäkät.
On syytä merkitä kaikki osat ennenkuin irrottaa...
Kerron lisää heti kun saan sen tasapainotuspöytäkirjan.
Kukin tekee niin kuin parhaaksi näkee, mutta tuskin tosta hommasta kovin paljon haittaa on...