Kirjoittaja Aihe: Concept-äänestys  (Luettu 22187 kertaa)

I.H.

  • Viestejä: 1 264
Vs: Concept-äänestys
« Vastaus #45 : Maaliskuu 14, 2010, 19:24:20 ip »
Miksi kardaanisporttipyöässä pitäisi olla keskiseisontatuki?  ???

sen takia että  on paljon helpompi vaihtaa öljyt ja todeta niiden määrät kun pyörä suorassa .
Titaniumin kuski

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: Concept-äänestys
« Vastaus #46 : Maaliskuu 14, 2010, 19:31:30 ip »
Call me stupid, mutta eikös noissa kaikissa ole laatikon alla pakoputki, eikä mikään keskiseisontatuki..
Hyvä pyörä, parempi mieli.

I.H.

  • Viestejä: 1 264
Vs: Concept-äänestys
« Vastaus #47 : Maaliskuu 14, 2010, 19:45:50 ip »
On sellainen pakokaasujen laajennuskammio/äänenvaimentaja , se kuitenkin pitää ottaa pois kun laatikon öljyjä lasketaan pois . Useimmat calin omistajat ovat vaihtaneet tuon "pöntön" ns. suoraan H-putkeen  joten sitäkään ongelmaa (lue nykyään haastetta) ei ole, eikä itse keskitukikaan ole öljynvaihdon esteenä . Huom. tämä koskee cali malleja ja ehkä muitakin ns. isolohkoja .
Titaniumin kuski

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: Concept-äänestys
« Vastaus #48 : Maaliskuu 14, 2010, 19:55:32 ip »
Niin, siis noissa konsepteissa on koko äänenvaimentaja tuossa lootan alla. A'la Buell.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

I.H.

  • Viestejä: 1 264
Vs: Concept-äänestys
« Vastaus #49 : Maaliskuu 14, 2010, 20:16:46 ip »
Joopa joo ,tässä nyt taisi mennä calit ja vellit sekaisin . Mutta kyllä noissa conseptipyörien kuvienkin perusteella näyttäisi olevan keskijalasta olevan hyötyä esim. laatikon öljynvaihdon yhteydessä . Toinen asia on tietenkin sopiiko keskijalka yleensä tämän tyyppisiin pyöriin ?? Sitä meistä ei kukaan vielä tiedä missä tuo tyhjennystroppu sijaitsee  .
Titaniumin kuski

Marko

  • Viestejä: 612
Vs: Concept-äänestys
« Vastaus #50 : Maaliskuu 14, 2010, 21:18:00 ip »
..ja uskokaa tai älkää, se öljyjen vaihto onnistuu myös sellaisiinkin pyöriin joissa ei ole keskiseisontatukea.

"there were is mill, there is a road" ..vai miten se salarakas tökerösti itseensä antoi tatuoida..  ;D :D :o

Bhill

  • Viestejä: 263
Vs: Concept-äänestys
« Vastaus #51 : Maaliskuu 15, 2010, 08:02:41 ap »
Laatikon alla on äänenvaimennin, mutta öljypohjan alla on sen etuosaan saranoitu keskiseisontatuki. Jos suurennat kuvan näet sen. Vai mikä se sitten oikein on???
ps. ainakin V11 saa alkuperäista nostopukkia, joka on tosi kätevä renkaanvaihdossa ja myös öljypohjan irroituksessa. Tilasin sen Moto Italian kautta. Pidän pyörää sen päällä kesällä kotonakin. Guzzi vie silloin vähemmän tilaa autokatoksessa ja emäntä saa pujoteltua polkupyöränsä Guzzin ja Jaggen välistä ilman että saa naarmuja polkupyöräänsä.
V11 Sport

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: Concept-äänestys
« Vastaus #52 : Maaliskuu 15, 2010, 09:18:24 ap »
Tuohan on ihan hieno innovaatio, koska en edes ollut tukea aiemmin huomannut. Tuo hoitaa näköjään kokonaan seisontatuen hommaa, eli tuossa ei ole sivukoipea olekaan.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

FOT

  • Viestejä: 662
Vs: Concept-äänestys
« Vastaus #53 : Maaliskuu 15, 2010, 10:39:58 ap »
LM:ssä sitä öljypohjan etuosaan saranoitua "keskiseisontatukea" ei ollut/ole.

T,                                                           
Jukka

Ps. Tämä ei kulje turhana painona matkassa: 

                                                               

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: Concept-äänestys
« Vastaus #54 : Maaliskuu 15, 2010, 11:00:08 ap »
Mullakin tuon Pläskin keskituki on siirretty eläkkeelle tarpeettomana. Akun siirtokin onnistui sitten suunnitelmien mukaan. Muutenkin, kun alustan geometriaa on muutettu, ei keskipönkkä oikein ollut luonteva.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Marko

  • Viestejä: 612

Bhill

  • Viestejä: 263
Vs: Concept-äänestys
« Vastaus #56 : Heinäkuu 24, 2010, 09:22:22 ap »
Onhan ne hienoja. Tuon LM:n svingi on edelleen aika kamalan näköinen mötikkä. Noita katsellessa kulee heti mieleen, että miten ne noihin laittaa sivulaukut. Tosin eihän niitä kai ole ajateltukaan kuin kaffella käyntiin. Minä en kuitenkaan hankkis pyörää ainoastaan ilta-ajeluihin. Niin voihan niitä tietenkin olla useampi eri käyttöön...
V11 Sport