Tuolta ainakin löytyy yksi V11 ja aikas sopuisaan hintaan .
www.rinta-jouppi.com / turku
Onhan se tosiaan aika tavanomainen Suomi-hinta, mutta ainakin minusta vielä kaukana sopuisasta. Olkoonkin että tuo yksilö ei varmaan olis paha valinta.
Käy samalla koeajamassa tuommoinen ST 2. Huomattavasti vikkelämpi kuin Nevada ja ilmajäähdytteisenä 2-venttiilipelinä mekaanisesti yksinkertaisempi eli halvempi ostaa ja huoltaa. Makuasioista puheenollen ST 3 näyttää lähinnä ST 2/4:ltä johon joku on laittanut ladon oven lampun ympärille. Tai Tuisku-tuulisuojan Pappatunasta!
Ettet nyt vaan puhu Monsterin ja SS:n ilmajäähykoneesta? Siis siitä samasta, jota käytetään edelleen 1100cc koossa mm. Monsterissa, Hypermoradissa ja Multistradassa? ST2:ssa on ihan eri kone, eikä edes ilmajäähy sellainen. ST4:ssä taas oli se neliventtiilinen 916:sta lainattu pata.
Ulkonäöltään vanhemmat ST2 ja ST4 ovat identtisiä eli niitä paremmannäköisiä. Viimeisimmät ST4 ja ST4s mallit taas muuttuivat rumempaan suuntaan. ST2:n ja sen samannäköisen ST4:n valmistus loppui 2002. Sen jälkeen ST4 -malleja myytiin vielä jokunen vuosi sillä rumemmalla katevarustuksella, kunnes v. 2003 esitelty ST3 jäi ainoaksi matkamalliksi.
Capriccioso pitää korkeammasta ajoasennosta, itse olen miettinyt, voisiko Rosso Mandellossa tankoa hieman madaltaa ja ehkä tappeja viedä taaksemmaksi/aavistuksen ylemmäksi. Johtunee siitä, että olen ajellut viime vuodet LM I:sellä ja kroppa on mukautunut sen ajoasentoon!
Nyt meni vähän äinpäin.

Meikä tykkää nimenomaan vähän etukenoisemmasta eli matalammasta ajoasennosta, mutta ei apinan anatomiaa vaativasta sellaisesta. TS. minusta ST2/4:n ajoasento oli vähän liian pysty eli korkea, mutta jaloille oli kivasti tilaa, (ja etenkin ST3:ssa), kun taas esim. V11:n ajoasento on suht ok, mutta kun en omista apinan anatomiaa, ne jalkatapit ovat vähän liian ylhäällä, eli jaloille jää turhan vähän tilaa.
Vähän yksilöllisiähän nämäkin jutut ovat, eli parempi tosiaan mennä kokeilemaan ihan itse.
Tai ilmeisesti esim. minua pikkaisen pitempi Pekka on luonnostaan hiukan apinamaisempi, koska ajeli ilmeisen tyytyväisenä Le Mansilla useamman vuoden.

ikö ketään tosiaan kiinnosta myyntipalstalla oleva Gagiva Elephant,Ducatin kone ja kaikki.
Hieno peli sekin ja hyvässä kunnossa,ei ole ajettu aavikolla vaan pikitietä.
Mikä ettei, kyllähän se voisi ruveta kiinnostamaan, jos hinta on sopiva.