Mille Gt riettaantui syksyn viimeisillä lenkeillä ruikkimaan moottoriöljyä ulos. Talvella tutkaillessa huomasin, että ne kaasarin ja ilmanputsarin välistä lähtevät letkut ja moottorilta runkoon menevä putki liittimineen olivat huonossa hapessa. Uudet osat löytyivät Piikkiöstä, kuten aina.
Nyt haluaisin varmuuden siitä, miten kaasarin ja putsarin väliset letkut liaitellaan? Letkut olivat irti ja halki ettei oikein tienyt miten olivat olleet.
Se pitempi käsittääkseni viedään rungon yläputkessa olevaan liitosputkeen ja alempi moottorin alle. Laitetaanko siihen lyhempään letkuun mitään "supistusta", nythän periaatteessa suodattamaton ilma pääsee kaasareille, pienen reiän kautta mutta kuitenkin.
Auttakaa kokeneemmat, kesä ja ajokausi lähestyvät!
t TK