Lainaan tänne:
En toki ota nokkiini mokomasta. Olen rakentanut pyörääni itseäni varten. Etukate on saanut jo monta lempinimeä: On kutsuttu Sonniksi, Hirvenpääksi, Myskihäräksi, Turvaksi jne.. Mutta silti ylpeänä kerron sen olevan TÄYSIN omaa tuotostani. Siihen ei ole Italian Luigi muotoilua tehnyt. Ainoastaan VihtaChillan paroni on tuota vuollut. En osaa tehdä hauen leukaluusta kannelta, mutta toimivan (joskin mielipiteitä kyntävän) katteen näköjään osaan. Nämä viimeisen kuukauden sisällä tapahtuneet muutokset johtuvat kirjaimellisesti ympäristötekijöistä.
Tämä pyörä on minun harraste ja JOKAISEN mielipide on tervetullut. Älkööt kukaan muukaan ottako nokkiinne. Mitään en tuosta pyörästä raiskaa. Originaali etukate oli ottanut kontaktia asfaltin kanssa, joten päätin toteuttaa itseäni sen kanssa. Alkuperäinen aihio siis on yhä minulla. Samoin se loksu. Nyt vain en näe tarvetta kunnostaa niitä tuohon. Lario on harvinainen herkku Suomessa ja maailmalla, omani vielä muitakin uniikimpi.
Sääliksi käy peruspyörien (japsien) omistajia, jotka jäävät liki kokonaan paitsi tästä kirjavasta harrastuksesta. Itse olen jo tälle kesälle tehnyt kansiremontit, tulpan kierteet, etulokarin, haarukan jäykkärin, vilkut uusiksi, akun uusiksi, synkannut kaasarit, putsannut kaasarit jne.. Aina olen saanut ruuvata kotona, matkan päällä en ole mutteria kiertänyt. Kahdessa ajokuukaudessa (miinus tallipäivät) olen kerännyt vaatimattomat 4500km. Kyllä se tästä, kesä on vielä nuori.
Sautio wrote:
TunturiTT kirjoitti: Guzzi tänään:
On kieltämättä aika psykosomaattisessa kunnossa
Eivaan anteeksi karkeuteni mutta en ole ollenkaan niin Guzzi-expertti kuin te enemmän Guzzeja kokeneet, mutta miksi minusta tuo kate näyttää siltä kuin harmaakarhu olisi istahtanut Lario-paran etukatteen päälle eikä mesikämmen olisi ehtinyt ajoissa tarpeilleen
Edit: miksi hemmetissä sama teksti tuli 3 kertaan?
Mielestänikin on pääasia se että jengi tykkää pyöristään ja päinvastoin, kunhan heitin huonoa läppää äsken, mutta olihan tuo kate aika "ennenkuulumaton"