Kirjoittaja Aihe: VÄLIAIKAKYSELY  (Luettu 29434 kertaa)

Antsu

• Murr
VÄLIAIKAKYSELY
« Vastaus #45 : Toukokuu 25, 2006, 06:43:06 ap »
lisäks: molemmilta puolilta oli öljyrenkaat poikki, ja näytti että oli ollu aika pitkään.

Oliko pytyn seinämät säilyny hyvänä.

BMW

VÄLIAIKAKYSELY
« Vastaus #46 : Toukokuu 25, 2006, 07:34:45 ap »
Ei ollu onneks sylinterien seinissä mitään jälkiä, rekaat oli vaan kulunu katkeeman kohalta ohuemmiks.

TunturiTT

VÄLIAIKAKYSELY
« Vastaus #47 : Kesäkuu 15, 2006, 16:27:54 ip »
Päivitys!

Pari viikkoa sitten eräs pakettiauto päätti tehdä lähempää tuttavuutta Larioni kanssa ja lokari jäykkäreineen oli roskismateriaalia. Myös ohjaustanko taipui korjauskelvottomaksi. No, osien saatavuusvaikeuksien/hitauden/mahdottomuuden tms. takia, mietin muita ratkaisuja. Piirtelin cädillä uuden, tuhdimman jäykkärin ja harkitsin eri lokareita. Ajattelin ensin asentaa jonkun halvan romisloksun, mutta sitten ihan kaverin vitsistä lähti liikkeelle idea supermoto lokarista.. No.. sanokaa itse. Minä olen kyllä sitä mieltä, että se on siinä jäädäkseen. En nimittäin piittaa pätkääkään merkkifundamentalistien ja kanssamopoilijoiden mielipiteistä, kun puhutaan MINUN pyörästä. Nyt Guzzi alkaa näyttää omistajaltaan. Myös Renthalin S-Moto ohjaustanko on hommattuna, odottelee (Floridan tms) tangonkiinnikkeitä Italiasta (teen ne varmaan varmuuden vuoksi itse, eivät ole nimittäin kalliit ostaa sitten niitä oikeita lisäksi). Minä tykkään.

Kuva galleriassa päivitetty kuva.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

MotoJussi

VÄLIAIKAKYSELY
« Vastaus #48 : Kesäkuu 16, 2006, 05:12:42 ap »
TunturiTT kirjoitti:
Lainaus
No.. sanokaa itse.

Diplomaattisesti voisi todeta: "Niin pitkään kun kuski tai omistaja tai jopa molemmat on tyytyväisiä niin asiat on hyvin" :)

MotoJussi & California Kompressor

Kari Sairanen

VÄLIAIKAKYSELY
« Vastaus #49 : Kesäkuu 16, 2006, 06:17:39 ap »
Hoi

Joku voisi sanoa tuosta uudesta lokarista, että "rohkea kokeilu". Olen aina kiitellyt LM:n etulokaria sen suojaavuudesta, =moottorin puhtaana pysyminen, sama ominaisuus on kait Larion alkuperäisessä, tuo Supermoto ei toimine tässä suhteessa yhtä hyvin.

Jos entisestä lokarista on jäljellä edes sälöt, niin niistä voisi koota; teipaten. liimaten, paklaten, hioen alkuperäisen muodon. Tämän jälkeen lokarista tehtäisiin lasikuitumuotti ja laminoitaisiin muotissa vaikkapa tusina uusia lokareita varaosiksi vastaisen varalle, ja kaverille kans`, näin saa tosi helposti uuden aivan alkuperäisen mallisen lokarin.

Omassa LM:ssä on "itsevalmistettu" lokari, ja varmasti alkuperäisen näköinen. Jos joku tarvitsee LM4:n etulokaria, niin muotti löytyy meikäläiseltä, alkuperäisiä ei ole enää saatavilla. 

MattiV

VÄLIAIKAKYSELY
« Vastaus #50 : Kesäkuu 16, 2006, 13:40:26 ip »
Lainaus
TunturiTT kirjoitti:
Lainaus
No.. sanokaa itse.

Sopii kuin madallus-sarja maastoautoon:O
Vannapii gutsisti
Huono tie, parempi mieli

TunturiTT

VÄLIAIKAKYSELY
« Vastaus #51 : Kesäkuu 16, 2006, 16:24:57 ip »
HEH!! :D

Tiesin, että aiheuttaa kuohuntaa ja ajatuksia. No antakaa tulla vain. Siskihän tämä foorumi on olemassa.

MattiV wrote:
Lainaus

Lainaus
TunturiTT
Lainaus
kirjoitti:
Lainaus
No.. sanokaa itse.

Sopii kuin madallus-sarja maastoautoon:O

TunturiTT

VÄLIAIKAKYSELY
« Vastaus #52 : Kesäkuu 16, 2006, 16:49:40 ip »
Lainaan tänne:

En toki ota nokkiini mokomasta. Olen rakentanut pyörääni itseäni varten. Etukate on saanut jo monta lempinimeä: On kutsuttu Sonniksi, Hirvenpääksi, Myskihäräksi, Turvaksi jne.. Mutta silti ylpeänä kerron sen olevan TÄYSIN omaa tuotostani. Siihen ei ole Italian Luigi muotoilua tehnyt. Ainoastaan VihtaChillan paroni on tuota vuollut. En osaa tehdä hauen leukaluusta kannelta, mutta toimivan (joskin mielipiteitä kyntävän) katteen näköjään osaan. Nämä viimeisen kuukauden sisällä tapahtuneet muutokset johtuvat kirjaimellisesti ympäristötekijöistä.
Tämä pyörä on minun harraste ja JOKAISEN mielipide on tervetullut. Älkööt kukaan muukaan ottako nokkiinne. Mitään en tuosta pyörästä raiskaa. Originaali etukate oli ottanut kontaktia asfaltin kanssa, joten päätin toteuttaa itseäni sen kanssa. Alkuperäinen aihio siis on yhä minulla. Samoin se loksu. Nyt vain en näe tarvetta kunnostaa niitä tuohon. Lario on harvinainen herkku Suomessa ja maailmalla, omani vielä muitakin uniikimpi.

Sääliksi käy peruspyörien (japsien) omistajia, jotka jäävät liki kokonaan paitsi tästä kirjavasta harrastuksesta. Itse olen jo tälle kesälle tehnyt kansiremontit, tulpan kierteet, etulokarin, haarukan jäykkärin, vilkut uusiksi, akun uusiksi, synkannut kaasarit, putsannut kaasarit jne.. Aina olen saanut ruuvata kotona, matkan päällä en ole mutteria kiertänyt. Kahdessa ajokuukaudessa (miinus tallipäivät) olen kerännyt vaatimattomat 4500km. Kyllä se tästä, kesä on vielä nuori.

Sautio wrote:

TunturiTT kirjoitti:
Lainaus
Guzzi tänään:

On kieltämättä aika psykosomaattisessa kunnossa :D

Eivaan anteeksi karkeuteni mutta en ole ollenkaan niin Guzzi-expertti kuin te enemmän Guzzeja kokeneet, mutta miksi minusta tuo kate näyttää siltä  kuin harmaakarhu olisi istahtanut Lario-paran etukatteen päälle eikä mesikämmen olisi ehtinyt ajoissa tarpeilleen :D

Edit: miksi hemmetissä sama teksti tuli 3 kertaan?

Mielestänikin on pääasia se että jengi tykkää pyöristään ja päinvastoin, kunhan heitin huonoa läppää äsken, mutta olihan tuo kate aika "ennenkuulumaton" :D
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 16, 2006, 16:55:00 ip kirjoittanut TunturiTT »

• Vieras
VÄLIAIKAKYSELY
« Vastaus #53 : Kesäkuu 16, 2006, 17:21:25 ip »
Anteeksi turhan kärkevä mielipiteeni, loppujenlopuksi aika villi se on ja ei tule samanlaista heti vastaan!

Tuota etuloksun toimivuutta itsekin mietin, ei mahtane suojata juuri mitään?

« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 16, 2006, 18:40:00 ip kirjoittanut Sautio »