Duuba duuba duu!! Kyllä nyt vihellyttää; ryhdyin alkuinnostukselta ja tohinalta ihmettelmään Larion kummallista käyntiä. Ei vastannut mielestäni kaasuun kummoisesti ja oli muutenkin tukkoinen. Sitten huomasin: OIKEAN PUOLEN PYTTY ON KYLMÄNÄ!!! Aikani tusattuani huomasin oikean tulpan olevan eloton. En sitten tähän hätään löytänyt muualta tulppaa, kuin projekti-Monkeystä. Asensin myös uuden tulpanhatun oikealle puolelle, vain huomatakseni sen olevan liian iso mahtuakseen kanteen... Käynnistyskokeilu- VROOOOOOM VROOOOOM!!!! Käy kuin enkeli, kakomiset ja yskimiset ovat historiaa. Käyttelin sitten koneen ja putket lämpimäksi ja nautin rosteripasuunoiden tuottamasta messusta..
ASiaan; Listalta lisää tehtyjä kohteita:
Guzzi:
-Takavalo, valmis, kiinnikekin maalattu, rekkarinvalo modattu samaan runkoon.
- Takavalon pleksi valmis, jos vielä tummentaisi.
- Takamatkustajan tappien kannakkeet valmiit, niiden ja putkien runkokannattimet kesken.
- Rekkariteline valmis ja kiillotettu.
- Umpion kiinnitys ratkaistu ja proto toteutettu.
- Etukatteen kiinnike ottaa koville, eka proto tehty -> Hylätään. Uusiks.
- Omia katteita pesty ja fiksattu.
- Venttiilinsäätöruuvit hommattu.
TunturiTT:
- "Pressitilaisuus" buukattu...
- Tulpanhattu hommattu

- 9" etujarru hommattu
Suzuki:
- Sponsorisopimus tehty..
Kaverin Aprilia Mille:
-Takajalkatappi oikealla suunniteltu, toteutettu (varauksin) ja kiillotettu
Kyllä tää talvi alkaa tästä jo kiireiseksi kevääksi muuttua.. Pidetään pää kylmänä tai sittenkin lämpöisenä: