Guzzin exclusive brändäystä voisi viedä muunnos-kittejä (mm.scrambler) pidemmälle uuden tilaamisessakin, valitsemalla suojaraudat, laukkutelineet, satulan väri ja tyyppi, 2-ventt/4-ventt, pakoputkisto, vaimentimen väri ja tyyppi, katteet/pleksit, normi-/valkosivu renkaat, jne, jolloin uusi pyörä olisi jo suoraan tehtaalta tullessaan yksilöllinen ostajan toiveiden mukaan, kuten autoissa on ollut mahdollista jo vuosikymmeniä. Nykypäivänä siitä tuskin syntyisi edes lisäkustannusta tai toimitusviivettä.
Eli vaikkei Guzzi olekaan bulkkituote, niin sillä on tehtaalla ja myyntiverkossa vanhoillisen teollinen toimintamalli.
p.s. Sormet ristiin että toteutuu, sillä suunnittelija Galluzzi on luvannut Guzzilta tänä vuonna (EICMA?) kokonaan uuden mallin.