>Oliko jollain ollut V65 TT mallia... ?
Jo vain, ja yhä on.
>Onko siinä muuta eroa NTX:ään kuin tankki ?
On, mm. satula, mittaristo, varoitusvalot, ohjaustangon vivut ja kytkimet. NTX:n takajousitus on hieman pitempi liikevaroiltaan. NTX:ssä ovat äänenvaimentimet kyljellä, joten keskiseisontatuki on saatu mukaan (TT:ssä päävaimennin vaihteiston alla, vain sivutuki mahtui). TT juo bensaa niin ettei ehdi kaikkea polttaa, NTX:ään on laitettu vähän pienemmän suuttimet.
>Onko yhtä korkea ja ajettavuus ??
NTX:ssä on istumakorkeutta ehkä sentin enemmän, mutta pyörä tuntuu korkeammalta massiivisen etupään takia. Ajossa on silti varsin samanlainen. Tietysti jos tankki (ilmoitettu 32 litraa; TT mitattu 12,6) on täysi, painoero tuntuu. NTX:n painoksi on mitattu tankki täynnä 202 kg, siitä pois keskiseisontatuki, n. 20 litraa bensaa ja pari kg muuta, saadaan TT:n paino.
Tuossa kuvassasi olevaan TT:hen on tehty yleinen muutos: alkuperäiset äänenvaimentimet on korvattu tarvikevaimentimilla. Murmanskin takana otetun kuvan olevissa pyörissä on alkuperäiset äänenvaimentimet, paitsi TT-Guzzien takavaimentimet on jätetty kotiin tarpeettomina. Vaihteiston alla oleva vaimentaa tarpeeksi.
Terv. VS