Tere Illo ja muut uudet jäsenet!
Itse ehdin käyttää vanhaa palstaa aika vähän aikaa, joten minä en ehtinyt "kiintyä" siihen liiaksi. Siksi uuden palstan käyttöönotto sujui kohtalaisen helposti. Varsinkin kun palstalle tehtiin suomennokset, jotka helpottivat omaksumista aika tavalla. Onhan tämä nykyinen saitti aika paljon monipuolisempi kuin se vanha.
Luulen että tässä nykyisessä on hieman korkeampi kynnys heittäytyä mukaan keskusteluun kuin vanhemmassa. Ainakin minusta tuntuu, että vanhassa palstassa oli paljon enempi huoletonta jutustelua. Tässä pysytään enempi "virallisella linjalla".
Tuntuu että muutama vanhan palstan keskustelija boikotoi tätä uutta palstaa tai ovat sittemmin vaihtaneet nimimerkkiä ja en tunnista heitä samaksi henkilöksi?!
Ainakin minä kaipaan lisää eloa keskusteluihin ja rohkeutta aloittaa uusia keskusteluita.
Uusille rekisteröityneille käyttäjille muistuttaisin, että suomen kielisen valikon saa aktiiviseksi seuraavasti:
Sivun yläreunasta valitse: MY ACCOUNT -> PREFERENES -> BOARD LANGUAGE -> SPANISH.
Silloin saat härmäläiset tekstit näkyviin. Luulen että se auttaa useimpia aloittelevia käyttäjiä omaksumaan tämän uuden palstan kaikki hyvät puolet.
Kimmo