Kirjoittaja Aihe: Keskustelupalstan rakenne  (Luettu 8222 kertaa)

• Vieras
Keskustelupalstan rakenne
« : Tammikuu 14, 2006, 08:37:05 ap »
Hei! Olisiko mitään mahdollisuutta palata vanhaan keskustelupalsta  rakenteeseen joka oli käytössä 1/2 vuotta sitten. Se oli ainakin  meikäläisen mielestä huomattavasti kehittyneempi ja selvempi kuin tämä  "monikansallinen" versio. Etenkin tietojen keruu aikaisemmista jutuista  oli vertaansa vailla hakukoneen avulla. Voihan tämä olla vain minun  rajoittunut näkemys... T: Olli

Kimmo Saarelainen

• Administrator
« Vastaus #1 : Tammikuu 15, 2006, 03:33:42 ap »
Tere Illo ja muut uudet jäsenet!
Itse ehdin käyttää vanhaa palstaa aika vähän aikaa, joten minä en ehtinyt "kiintyä" siihen liiaksi. Siksi uuden palstan käyttöönotto sujui kohtalaisen helposti. Varsinkin kun palstalle tehtiin suomennokset, jotka helpottivat omaksumista aika tavalla. Onhan tämä nykyinen saitti aika paljon monipuolisempi kuin se vanha. 

Luulen että tässä nykyisessä on hieman korkeampi kynnys heittäytyä mukaan keskusteluun kuin vanhemmassa. Ainakin minusta tuntuu, että vanhassa palstassa oli paljon enempi huoletonta jutustelua. Tässä pysytään enempi "virallisella linjalla".

Tuntuu että muutama vanhan palstan keskustelija boikotoi tätä uutta palstaa tai ovat sittemmin vaihtaneet nimimerkkiä ja en tunnista heitä samaksi henkilöksi?!

Ainakin minä kaipaan lisää eloa keskusteluihin ja rohkeutta aloittaa uusia keskusteluita.

Uusille rekisteröityneille käyttäjille muistuttaisin, että suomen kielisen  valikon saa aktiiviseksi seuraavasti:
Sivun yläreunasta valitse: MY ACCOUNT -> PREFERENES -> BOARD LANGUAGE -> SPANISH. 

Silloin saat härmäläiset tekstit näkyviin. Luulen että se auttaa useimpia aloittelevia käyttäjiä omaksumaan tämän uuden palstan kaikki hyvät puolet.

Kimmo

Rider for California Touring 1400 & V85TT Travel

Rauno

« Vastaus #2 : Tammikuu 15, 2006, 04:55:22 ap »
Kimmo kirjoitti:
Lainaus

Uusille rekisteröityneille käyttäjille muistuttaisin, että suomen kielisen  valikon saa aktiiviseksi seuraavasti:
Sivun yläreunasta valitse: MY ACCOUNT -> PREFERENES -> BOARD LANGUAGE -> SPANISH. 

Silloin saat härmäläiset tekstit näkyviin. Luulen että se auttaa  useimpia aloittelevia käyttäjiä omaksumaan tämän uuden palstan kaikki  hyvät puolet.

Kimmo

Moi
Niin se toimii kun kirjautuu, mutta jos haluaa käväistä esim.  työkoneelta lukasemassa juttuja kirjautumatta, ei homma olekaan ihan  simppeli, kun näytöllä on "finnelskaa" ja paluu edelliselle sivulle ei  onnistu paluu näppäimellä, vaan osoitekentästä täytyy deletoia kaikki  kauttaviivan jälkeen.
Muutenhan tämä on aivan mahtava, kun kaikkia juttuja voi seurata ja  kommentoida niin ettei ne tipu koko ajan alemmas, jääden unholaan.

T:Rauno

« Viimeksi muokattu: Tammikuu 15, 2006, 05:35:00 ap kirjoittanut Rauno »

BMW

« Vastaus #3 : Tammikuu 15, 2006, 06:14:59 ap »
Kyllä tää nykynen on paljo selkeempi ja muutenkin parempi kuin vanha. Siis mun mielestä.

I.H.

« Vastaus #4 : Tammikuu 15, 2006, 11:14:39 ap »
Toimii minunkin mielestäni :prof:

I.H.
Titaniumin kuski

Pexi

• http://pexi.smugmug.com
« Vastaus #5 : Tammikuu 16, 2006, 03:40:53 ap »
Asiaan liittyen: vaihdoin palstan oletuskieleksi tuon "Spanish" eli suomentapaisen.

/Pexi

Antsu

• Murr
« Vastaus #6 : Tammikuu 16, 2006, 09:35:14 ap »
ja paluu edelliselle sivulle ei  onnistu paluu näppäimellä, vaan osoitekentästä täytyy deletoia kaikki  kauttaviivan jälkeen.

Hoi Rauno. Ota yhteyttä työpaikan mikrotukihölöön josko hän saisi koneen kuntoon, sillä mun työpaikalla kone toimii niin kuin kotonakin vaikka ei olekaan kirjautunut.

Vierailija

« Vastaus #7 : Tammikuu 16, 2006, 13:15:55 ip »
Onnistuuhanhanpas niin paluu kuin taas toiseenkin suuntaan. Toimii jopa Firefoxilla.
Emeritus-guzzisti