TunturiTT kirjoitti: Kromia pois. Kyllä, en ole kiiltävän perään -> amerikkalainen all show -mentaliteetti ei pue minua.
Jos ostat Specialin, niin olen kiinnostunut kiiltävistä "helmapelleistä". Omastani on joku leikellyt peltejä jalkatappien siirtosarjan tieltä. 
Specialissa on leveä tanko vakiona luulisin, ainakin minulla on sellainen. Kyllä se minustakin hiukan notkuu, ja ennekaikkea haraa tuulta. Mutta kun yleensä ajan melko suuren tuulilasin takana, en ole katsonut tuosta olevan paljoa haittaa. 
Joskus olen huvikseni ajaellut maaten, jalat takatapeilla, ja miettinyt, että voisihan Calissakin olla "clip on" tanko ja tappien siirtosarja (siis eri suuntaan kun customeissa yleensä) ja vaikka tankin pyöreisiin linjoihin sovitettu varttikate.  No, jos joskus pääsen ajattelua pidemmälle pyörän modauksessa, vaihdan varmaan tapit astinlautoihin ja muutoinkin haen enemmän rentoa matkustusmukavuutta. Vaikka totta se on, kyllä California taipuu mutkiin yllättävän hyvin (joskus olen kokeillut siirtää persettä penkissä sisäkurvin puolelle). Jos aktiivisemmin aikoo ajaa, niin painoa tosiaan pitää vähentää, keskiseisontatuen poisto lienee ensimmäinen konsti. Ja lokasuojat painavat taatusti paljon.