On se kummallisen syvässä oleva käsitys, että Guzzissa on jatkuvasti jotain vikaa. :huh: Minulla on nyt 4. Guzzi ja kaksi kertaa on matka katkennut: Eka kerralla oli bensamerkkivalo pimeä ja toisella kerralla katkesi kaasuvaijeri. Molemmat tilanteet alta tunnissa klaarattu. Yhteensä sentään noilla pyörillä ajettu ~207000 km
Jaappanilaiset ketjupyöräpojat epäilevät kardaanin kestävyyttä ja vaihtavat kettinkiä ja rattaita useasti kesän aikana.

Ketju kuulemma pitää voidella 500 km:n välein!!! Mutta se ei olekaan mikään haittaa vaan positiivinen ominaisuus???

Eräs tunnettu entinen Guzzimies Pohjois-Karjalasta vaihtoi pois, kun "piti pitää työkalupakkia mukana, jotta pääsi kotiin". Olis ehkä kannattanut vain huoltaa hyvin...
Mikää muu merkki ei rikkoudu, tarvitse huoltoa tai korjausta? Olenkin ottanut tavaksi vastata ihan mottipäisiä uteleville: Mites Guzzi on kestänyt?
"Etuvanne on vaihdettu kahdesti, takavanne kerran, kaasukahvoja on mennyt 5, kolmannet sylinterit. Ja vielä, että takuuaikana. Satula on haljennut ja pakoputki katkennut, eväät on syöty ja paskattaa!"
:wink: Ja lopuksi kysymys: Paljonkos Sinä olet Guzzilla ajanut?
Tässä kohdassa yleensä on typerät kyselyt loppuneet.
Suurimpia asiantuntijoita ovat ne, jotka näkevät uuden Moto Guzzin eka kerran. Siis ne, jotka kauhistelevat myös vakuutusmaksuja - minullakin ~600€ / v.
Mutta me poijjaat vaan ajetaan - mukavasti ja murheitta!

:cool: