Viimeiset (koputetaan puuta...) tarvittavat varaosat ja tarvikkeet hommattu tänään ja Monzan kasaanlyönti voi alkaa.

Mopo-Sportilta matkaan tarttui suuttimien sun muiden pikkuosien kaveriksi Malossin PHBH-yhteensopivat ilmanputsarit. Mopopoikatyyliset eli hieman hempuli työnlaatu ja mm. kromimuovipääty, mutta plussan puolelle juuri tuo PHBH-yhteensopivuus eli asennukseen ei tarvita jatkoholkkeja tai muita viritelmiä, vaan vaahtomuovifilsu istuu kuin nakutettu suoraan kaasarin perään.
Venttiilikoppien huohotuksessa mentiin vähän yliampumisen puolelle, kun yhdistin letkut K&N:n autokäyttöön suunniteltuun huohotusfiltteriin. Eipähän lopu kapasiteetti heti kesken...
IiPeilöytöinä postipoika kiikutti Monzan alkuperäiset T-kappaleet, joissa ei tangonkiinnikkeille varausta, sekä orggis-clip-onit. Todennäköisesti ajoasennosta noilla tulee parempi, kuin jos pulttaisin ensin suunnittelemani cafe racer -könötangon.
EDIT: Erillisfilsuihin siirtymisen ansiosta lojuu hyllynnurkalla paketissaan uusi Guzzin "tötterömallinen" ilmansuodatin. Piikkiön hinta oli 14,22 eur, tuo lähtisi ensimmäiselle tarvitsijalle kympillä. En lähettele, mutta haku onnistuu Espoon Olarista tai ajelupäivänä jostain reitin varrelta...