Jep, jep, osta pois vaan. Omassa naku-Sportissa ollut hyvin vähän moitittavaa. Tosin ollut ajossa vasta kaksi ajokautta ja kilometrilukema vielä alle 10 tkm. Ehkä harmillisin ominaisuus on käsiin tuleva tärinä, joka esiintyy juuri tuossa 4-5 tuhannen kierroksen kohdalla, puuduttaa kädet pidemmällä ajorupeamalla, tosin vain ohuilla kesähanskoilla. Sanovat, että tuokin ominaisuus poistuu, kun tulee enemmän kilometrejä mittariin. Ajoasento on hyvä, juuri sopivasti painoa käsillä satasen vauhdissa ilman etukatetta. Motarilla joutuu sitten pitämään kiinni vähän tukevammin, joten kovavauhtisessa etenemisessä autobaanalla tuo katettu Lemans on varmasti parempi vaihtoehto. Nakuunkin saa siistin pikkukatteen, mutta on paremman näköinen ilman katetta. Varsinaisista vikakohteista yleisin taisi olla vaihteensiirtovivun palautusjousen katkeileminen, jolloin päälle jäi se vaihde, mikä nyt sattui olemaan pykälässä. Nuo viat on varmaan enemmän ajetuista jo korjattu. Tehoahan moottorissa on aina liian vähän, kun essonbaarin juttuja kuuntelee, noin 100 hevosvoimaa ja neljännestonni näyttää paperilla huonommalta kuin mitä se todellisuudessa on, voimaa tulee vähän niin kuin höyryveturissa ja sitä on riittävästi laajalla alueella. Tuo Power Commander suoristaa melu- ja päästörajoituksista johtuneen, 3-4 tonnin kohdalla olleen vääntökuopan, vaatii siis lisäksi vapaamman hengityksen imu- ja pakopuolelle. Lisää mielipiteitä (ja "ominaisuuksia") löytyy V11lemans.com -palstalta, siellä on myös huolto- ja korjausohjeita.