Samoilla linjoilla Jallun kanssa. Minun mielestä Guzzi on erittäin persoonallinen moottoripyörä jossa on nimenomaan FIILISTÄ! Gutsin vahvuudet ovat vääntävä moottori, ja tunnokuus eli tietää ajavansa moottoripyörällä kun kaasua vääntää. Ne joille hevosvoimatehot ovat moottoripyöräilyssä tärkeintä älkööt ostako Gutsia vaan siihen on tarkotettu japsit, Ducati ja pitkälti myös BMW. Mikäli Gutsi lähtee japsipyörien linjoille luomaan ylitehokkaita, minun makuuni muovisia ja hengettömiä pyöriä, menettää se juuri sen mikä Gutsissa viehättää. Varmaan Gutsi voisi tehdä 600-750 v2 josta lähtee 30 heppaa enemmän kuin nykyisistä pikkulohkoista, mutta Gutsin koneen luonteen vastaisesti moottoristä voisi tulla "ulvova mylläri", josta tehot otetaan väännön kustannuksella. Mikäli gutsi haluaa pitää linjansa pikkulohkoissa, ei se ehkä voi tehdä hirveän tehokasta ja korkeaviritteistä pyörää. Itse pidän Gutsissa juuri siitä, että siinä on maltillinen määrä heppoja ja jokapäiväistä käyttöä ja ajoa ajatellen satsattu paljon tärkeämpään eli käyttöalueen vääntöön ja moottorin mukavaan luonteeseen. Mutta, jokainenhan hankki pyörän tarpeittensa ja halujen mukaan. Itse toivon, että Gutseista ei tulisi ikinä mitään muoviluoteja. Säilyttäkööt Gutsi linjansa hienojen isojen pyörien valmistajana joissa on otettu myös matka-ajo huomioon. Gutsin filosofia moottoripyörän teossa ei ehkä ole kovin mediaseksikäs varsinkin jos ajattelee ensi ostajia, mikä on ongelma myynnin kannalta. Käyttäjän kannalta on kuitenkin hyvä, että Gutsi pysyy marginaalimerkkinä luoden kuitenkin hyviä pyöriä, niin eipähän tule joka kulmassa vastaan samanlaista...
Ps:persoonallisuudesta saa yleensä maksaa 2000e enemmän, but so what...