Aika iso on tulppien väriero! Vaihdoin tulpat puolelta toiselle, siis eliminoitu tulppien mahd. ero.
Kaasarit putsattu. Oletin, että sillä puolen ei pitäisi olla hämminkiä.
Kaasarit synkattu alipainemittareilla, tyhjäkäynti - 4000 rpm hyvinkin tarkasti balanssissa.
Syitä eroon seoksissa sylintereitten välillä on varmaankin monia. Mutta mistähän tuota ongelmaa lähtisi purkamaan?
En tullut kaasareita purkaessani tarkistaneeksi, että on samat suuttimet, tai että neula on samassa asennossa kummassakin kaasarissa. Nuo kun ovat varmastikin tehtaan jäljiltä, kun on 10 tkm ajettu pyörä.
Niin vielä, että pyörä kyllä kulkee ihan kivasti, ja vastaa kaasuun hyvin jouheasti. Jos jotain mainittavaa, niin minusta ehkä täristää enemmän kuin mitä muistini mukaan aikaisemmat Guzzini (Cali 2003 ja V7 2010), kun lähtee kiihdyttämään n. 3000 rpm:stä ja vastamäessä. Tasaisella kulkee nätisti.
t. sy