Kiitos vihjeistä. Tarkistan sen seosruuvin kunnon ensin, kun on nuo toiset kaasarit kätevällä.
Näihin toisiin kaasareihin ei voi valitettavasti tehdä paikkaa sille vaijerin tukiraudalle. Valu on eri mallinen edestä, kumma kyllä

Kaasun liike vakiokahvalla olisi varmaan pitkä. Rata-guzzissa, missä noi kaasarit oli kiinni oli Tomassellin pikakahva.
Laittaisin muuten senkin tähän pyörään, mutta viitosmallin kahvajärjestely on sellainen, että starttinappula ja muutama muu katkaisin on samaa osaa kaasukahvan kanssa. Toimivat niin pirun hyvin, että en ala muuttamaan niitä.
Tuon Lm-viitosen kaasukahvassa on muuten valmiina jo mahdollisuus "pikakaasuun". Siellä on vaijerille 2 reikää. Jos laittaa siihen toiseen reikään, niin kahvan liike on lyhyt, mutta kaasusta tulee niin jäykkä, että ei kiitos.
Tämä kausi onkin mennyt lähinnä kaasun keventämisessä ja satulan mukavoittamisessa. Onneksi on vähän kerinnyt ajaakin siinä välissä
