Perjantaina ajoin pyörän paikalliselle huolto-asemalle viimeiseen voiteluun tämän ajokauden osalta.  En nyt tarkoita bensa-asemaa,  sillä nykyiset bensa- asemat eivät tuota nimikettä juurikaan ansaitse. Harvoilta bensa-asemilta taitaa ammattitaitoista huoltohenkilökuntaa enää löytyä, mikäli henkilökuntaa ylipäätäänkään on. Entisessä asuinkaupungissani, muuttaessamme sinne, oli neljä miehitettyä asemaa, joista sai myös huoltopalveluja sekä vara-osia. Pois muuttaessamme, noin 15 vuotta myöhemmin,  ei ollut edes mahdollisuutta rengaspaineita säätää. Ja mikä pahinta, ei edes wienerschnizeleitä..
Outoa, että tämä ajokausi päättyy muulla kuin Guzzilla. No, hyvässä seurassahan minä olen; Steve McQueen, Elvis, James Dean, Marlon Brando.... Tunnen oloni jopa vitaaliseksi noihin nähden. Jenkkilän Aira Samulin, Clint Eastvood,  kuuluu niin ikään tuohon armoitettuun joukkoon. Mutta ei päivää, ettenkö katuisi Guzzin myyntiä, eikä päivää jolloin en olisi nauttinut Triumphilla ajamisesta, aina kun siihen mahdollisuus avautui.
Guzzi on tietysti täysin omissa sfääreissään, mutta milloin ja miksi Harrikka syrjäytti Triumphin ns. kapinallispyöränä.....suurta väärinymmärrystä kaikki tyynni?╭(╯^╰)╮