Ajokauden päätös on venynyt viikko viikolta. Nyt taitaa olla pää vetävän käsissä. Tänään tuli vielä heitettyä pieni reissu lempparilla. 
Tien pinta oli keskimäärin noin 75%sti kuiva, todellinen lämpötila lienee vaihdellut 0-3 asteen välissä.  Aika loivilla liikkeellä tuli ajettua. Jyväskylän rantaväylällä joutui liikennevaloissa vähän reippaammin jarruttamaan (takajarrulla), niin otti takarengas pienen sivuliikkeen. Ei taida olla enään asiaa tielle, kun 15 päivän ennuste näyttää menevän hyvin lähellä nollaa, sen molemmin puolin. 
Guzzin käyntilämpötiloista on ollut puhetta, miten kylmä on vähän ongelmallista ilmajäähdytteiselle. 
Tässä pintamitattuja lämpötiloja (ir lämpömittari) kahden viimeisen ajoreissu jälkeen, noin 2 min ajon päätyttyä, idealla alin/ylin mitattu pistelämpötila:
Rengas: 24 -28
Sylinteri: 85 - 114 
Öljypohja/kampikammio: 70- 100
Laturi/kuori: 50 - 58 
Mittausarvojen vaihtelua selittää pitkälti satunnaisesti muuttuva mittauspiste, esim sylinterin jäädystysripa vs, ripojen väli, moottorin öljypohja edestä tai takaa jne. Pitänee tehdä "vertailevaa tutkimusta" kesäkeleissä, paljonko luvut muuttuvat + 20 celsius lämpötiloissa.