Ei millään pahalla, mutta ajaako Gruppon tiedotus ohi Helsingin Moottoripyöräkerhon järjestämän tapahtuman ykkös uutisen myötä Guzziclubin järjestämän 10v täyttävän ACGR rallin sijaan? Nämä kun sattuvat samalle viikonlopulle? En tarkoita sitä, että ko. Helsingin tapahtumaa pitäisi välttää, mutta ehkä kuitenkin meidän kotisivuilla pitäisi keskittyä Gruppon järjestämiin ja Moto Guzzeihin liittyviin tapahtumiin. Näinhän on menty tähän asti... Smotot jne erikseen.
Jouko