Kirjoittaja Aihe: V85TT 2020 pinnavanteiden muutos sisärenkaallisesta tubeless vanteisiin  (Luettu 3521 kertaa)

Jouko S

Sovin viime vuoden lopulla Barttubeless firman kanssa kaupat, että irroitan vanteista jarrulevyt ja renkaat(sopivasti etunen ja takanen vaihdon tarpeessa) ja he lähettävät kotiini pakkaustarvikkeet vanteita varten ja näin tehtiin. Pakkasin valmiiksi liimattuihin palautus osoitteineen sisältäneet pakkaukset vanteineen ja pehmikkeineen ja soitin Dhl expressiin, että vanteet odottavat kotonani noutoa. Hakivat paketit ja 5 päivän jälkeen ne olivat Bart Factoryllä Italiassa Milanon eteläpuolella.Vulkanoivat vanteen keskiosan ja lähettivät paketit kotiovelleni. Vanteet ovat nyt Classic Enduro vanteet, paitsi ne ovat nyt tubeless vanteet. Hintaa tuli työlle 195e, kotipaketeille mennen tullen 62e ja loput yhteensä itse ottamani vapaaehtoisen rahtivakuutuksen sisältäen, eli loppujen lopuksi 532e. Nyt tietysti joku on tehnyt saman vanteitaan itse teippaamalla ja saman halvemmalla, mutta tällä sain 10 vuoden kirjallisen takuun. Tekevät tätä samaa mm.Californian tubed vanteille ja muillekin Guzzin vanteille.

Jouko

Corone

• V85TT
Vs: V85TT 2020 pinnavanteiden muutos sisärenkaallisesta tubeless vanteisiin
« Vastaus #1 : Helmikuu 25, 2026, 17:33:33 ip »
Minä päädyin pitkällisen ämpyilyn jälkeen Joukon vanavedessä samaan. Hieman eri järjestelyin, eli itse pakaten ja asiointipisteen kautta vienti ja nouto oli loppulasku 446,52 €. Toki rahaa meni paketointiin, joka ei ole muutenkaan ihan helppo homma. Bartubelessin laatikot on mitoitettu just oikein. Noudin valmiit vanteet 25 vrk sen jälkeen kun olin vienyt vanteet asiointipisteeseen.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 27, 2026, 10:13:56 ap kirjoittanut Corone »

KINDE

Vs: V85TT 2020 pinnavanteiden muutos sisärenkaallisesta tubeless vanteisiin
« Vastaus #2 : Maaliskuu 02, 2026, 13:58:48 ip »
Mielenkiintoista. Kävin firman sivuilla tukimassa että mistä on kyse.  Toi on varmaan ihan hyvä päivitys vaikka muutaman satasen maksaakin.