VerestäHyviäMuistoja!
🚨 HUOMIO MOTORISTIT!
Yli 300 pussia kasassa, vauhti kiihtyy! 🚨Kevät on täällä, pyörät on kiillotettu ja SMOTOn #VerestäHyviäMuistoja -kampanja käy
kuumempana kuin koskaan! 🔥 Huhtikuun loppuun mennessä te olette käyneet
luovuttamassa verta jo yli 300 kertaa. Huh, mikä aloitus!
Vuoden 2026 tavoitteena on maagiset 1 000 luovutusta, joten olemme jo hyvässä vauhdissa
– mutta matkaa on vielä jäljellä. Nyt ei siis himmailla, vaan lyödään isompaa vaihdetta
silmään!
�️Miksi sinunkin pitäisi kurvata Veripalveluun?
1. Teho-painosuhde paranee: Luovuttamalla noin puoli litraa verta, kevennät kuskia
välittömästi. (Lasketaanko tämä tuningiksi? Kyllä!)
2. Ilmaiset kahvit: Veripalvelun taukopaikalla on tunnetusti hyvät eväät. Eikä maksa
mitään.
3. Oikeasti tärkeä syy: Vakavasti puhuen – me motoristit tiedämme, että tien päällä voi
sattua. Verenluovutus on helpoin tapa varmistaa, että kaveria autetaan, jos hätä
yllättää. Sinun luovutuksesi voi pelastaa kolmen ihmisen hengen.
Miten osallistut? Kurvaa lähimpään Veripalvelun toimipisteeseen tai luovutusbussiin.
Mainitse ilmoittautuessasi oman kerhosi luovutusryhmä nimi (tai SMOTOn veriryhmä), niin
pisteet ropisevat oikeaan osoitteeseen.
Haasta ajokaverisi mukaan, kypärä päähän ja hiha ylös – tehdään yhdessä hyvää!
Lisätietoja kampanjasta
https://www.smoto.fi/veresta-hyvia-muistoja/