Minun Falcone 500 Turismo vm.1957 on Saksan tuonti vuodelta 2010. Siinä on vakiona: upside keula, takajousitus piilossa moottorin alla, säädettävä takajousituksen paluuvaimennus, keskiseisontatuki ja rengaspaineen ilmapumppu integroidussa telineessään. Myos ajon aikainen säädettävä ohjauksen vaimennus kuuluu mallin alkuperäiseen varustukseen. Yksi "makaava sylinteri", ulkoinen vauhtipyörä, Dell Orton kaasutin, 4 vaihdetta ja tehtaan ilmoittama silloinen teho noin 18hv. Ketjuveto. Rumpujarrut. Vaihdepoljin oikealla puolella, jarrupoljin vasemmalla. Moottori pyörii ns. vastapäivään. Öljynvaihto 3000km välein, renkaiden ilmanpaineiden tarkastus n.200 km välein. Aikakautensa huolettomin moottoripyörä sisarensa Airone 250 kanssa. Kuulemma valittu joskus muinoin maailman romanttisimmaksi moottoripyöräksi.
Jouko