Tallia penkoessa löytyi Guzzidiag yhteensopiva kaapeli.
Pannaan sekin samaan pakettiin . Kertoi Retuperä.
Tuo piuha- ja liitinpari kannattaa hankkia vaikka ei itse osaisi käyttää. Toki tietsikka, tabletti. läppäri tai ladattuneine GD:n ilmaisine ohjelmistoineen kannattaa hankkia. Vaikka varoiksi. Ainakin kulutuslukemat saa kohdalleen.
Kerrottakoon että hankkimastani kaapeliyhdistelmästä on ollut suuresti iloa kun polttoaineen laatu muuttui maassamme. Myös ahtimen laitossa oli ihan bittimäärät kyseessä...