Rakenne on seuraava: kansi, tiiviste ja tankin aukko ja sen kehällä olevat ruuvit. Tiiviste on ajateltu kertakäyttöiseksi mutta, ainakin itsellä, se on toiminut uusintaankin. Olen vain sipaissut ohuen kerroksen polttoaineen kestävää tiivistemassaa vanhan tiivisteen pintoihin ohuesti ettei sitä pursu tankin sisään. Sitten kierretään ruuvit kiinni eli niin pitkälle kuin rakenne sallii. Tiiviste ei siis pääse kiristymään liikaa. Pitää kiristys pysäyttää siihen kun ei enää pyöri kevyellä väännöllä. Taitaa korjaamokirjassa olla momenttiarvotkin.
Mikäli kiristystä tapahtuu liikaa niin kierreisertti, joka on valettu muoviin, pyörähtää tyhjää ja ollaankin jo kalliimmalla puolella.
Saako olla utelias ja kysyä miksi laippa on irrotettu? Suodattimen vaihto?