On muillakin valmistajilla "yhden kaulan ratkaisuja". Se myös säästää tilaa koska ei tarvita useampia "veivejä" samalla kampiakselilla. Värinöistä tai värinättömyydestä voi olla montaa mieltä. Monet pitävät tärkeänä värinättömyyttä ja se tavoitetaan parhaiten useampisylinterisellä moottorilla. Olen ajellu vuosikaudet kuusisylinterisillä Benelleillä. Eivät tärise. Kaksipyttyisillä Ducateilla myös. Ei Harleykään ole oudoksi jäänyt ja senhän, odotusten mukaan, pitääkin täristä. Lienee niin että on olemassa sietämättömiä, siedettäviä ja haluttuja tärinöitä.
Tyhjäkäynnillä Guzzin kone vatkaa tasaisesti mutta kierrosten noustessa värinät taajenevat mutta eivät häiritse. Helposti olen ajellut yli viidensadan kilometrin päivärupeamia. Sellaisen matkan aikana, vaikka olisi kuinka hyvä satula, tulee istumalihaksille kuormitusta jo pelkästään ajan takia. Toki satuloissakin on eroja ja siinä miten ylävartalon kuormitus jakaantuu. Jos on customtyyppisestä pyörästä kysymys niin silloin ahteri on varsin kuormittunut kun istuma-asento on kuin "kirkonpenkissä". Nk. kyykkypyörällä paino jakaantuu tasaisemmin jaloille, ylävartalolle ja käsivarsille peräpuolen ohella. Myös sisäreidet ovat silloin kannattelemassa painoa. Itse koen sporttipyörän ajamisen rentouttavammaksi ja kevyemmäksi kuin ison customin jolla pääosin ajelen. Tyylin vuoksi.
Yksi mielenkiintoisimmista mp-moottoreista ovat Morinit. Näyttää V-moottorilta mutta ei sitä täysin ole vaan on kaksikaulainen eli kiertokanget kampiakselin eri kauloilla. Sekin on tapa vähentää twinin värinöitä. Sitten on moottoreita V2- ja V4-osastolla joissa on erikseen hammaspyörillä tai ketjuilla ajoitetusti pyöriviä tasapainoakseleita tekemässä ajosta miellyttävämpää.
Vaikka Guzzien V-kakkosen kokoluokat ovat, 250 - 850 pikkulohkoisissa ja isommissa 600 - 1400 isolohkoisissa, ovat tärinät varsin samantyyppisiä ajaessa koettuina. Kaikki eivät totu ja muutamat kaverit, joilla olivat nelisylinteriset rivimoottorit, kokeillessaan pyöriäni, ovat kommentoineet että ihan ookoo muuten mutta kun on ne tärinät. No nyt, osin samat kaverit, ajelevat amerikantvineillä eikä tärinä haittaa yhtään. Siitä olen heitä kiusoitellut.