Turha kai on ennakkoon pohtia riittääkö 10A puolille. Tuohan selviää kun pääsee jossain vaiheessa testaamaan, sikäli koko kysymys oli turha. Poistin turhan releen ja jätin muun johdotuksen paikoilleen, koska Digiplexin liittimen purkaminen olisi vaatinut uudet pinnit uusien johtimien kaveriksi. Voi olla hankalaa metsästää pinnejä enkä ryhdy siihen tässä vaiheessa. Sytkäpuolen piuhat ovatkin sitten ainoat alkuperäiset, jotka jäävät pyörässä paikoilleen.
Toinen funtsimista aiheuttava seikka oli starttireleen 30A releen poistaminen. Tuo 30A viittaisi siihen ettei Valeon solenoidin kelat ota tuon enempää virtaa kuin korkeintaan joidenkin millisekuntien ajan, joten herätevirran solenoidille voi ottaa turvallisesti mo-unitin 30A start-lähdöstä. Tässä kohdin mo-unitin ohjeet ovat hieman ristiriitaiset, joten tämäkin asia selviää testauksen aikana.
Kolmas asia, johon tulee kiinnittää erityistä huomiota on vanha jännitteensäädin, joka keittää tehokkaasti Litium ion-akun mikäli latausjännite ylittää 15V. Tuonkin pääsee testaamaan vasta kun (tai jos) pyörä on taas käyntikuntoinen.
Purin johtosarjat kun tuntui ettei kaikki ollut kuten kytkentäkaaviossa. Lopputuloksena oli iso kasa johtoja ja releitä. Nyt olisi seuraavaksi laadittava uusi kytkentäkaavio, jotta pääsee tekemään uuden johtosarjan.