Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
Tervetuloa,
Vieras
. Ole hyvä ja
kirjaudu
tai
rekisteröidy
.
1 tunti
1 päivä
1 viikko
1 kuukausi
Ikuisesti
Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Uutiset:
KERHON PÄÄSIVU:
https://www.guzziclub.fi
Etusivu
Ohjeet
Kirjaudu
Rekisteröidy
Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
»
Yleinen keskustelu
»
Tekniikkapalsta
»
Diagnostiikka adapteri
« edellinen
seuraava »
Tulostusversio
Sivuja: [
1
]
Kirjoittaja
Aihe: Diagnostiikka adapteri (Luettu 4264 kertaa)
Vanha
Viestejä: 56
Diagnostiikka adapteri
«
:
Kesäkuu 26, 2024, 08:48:29 ap »
Moi
Oletteko viimeaikoina tilannut USB KKL adaptereita sekä Guzzi 3-napaista adapteria jostakin ? Vähän hukassa löytää.
«
Viimeksi muokattu: Kesäkuu 26, 2024, 11:56:21 ap kirjoittanut Vanha
»
Kirjattu
Aapo
Viestejä: 716
Vs: Diagnostiikka adapteri
«
Vastaus #1 :
Kesäkuu 26, 2024, 18:31:27 ip »
Hajakentältä saatu tieto muutama viikko sitten ja sieltä tilasin KKL-kaapeiin. Sen toisen tein itse, muuten helppo, mutta liittimien kätisyys pitää miettiä huolella. Guzzidiag-ketjun (Työkalut) alkupään sivuilta löytyy hyvät ohjeet valokuvilla.
https://www.elekma.com/vikakoodinlukijat-ja-testerit/usb-obd2-kaapeli/p/422/
Kirjattu
Vanha
Viestejä: 56
Vs: Diagnostiikka adapteri
«
Vastaus #2 :
Kesäkuu 27, 2024, 08:09:06 ap »
Kiitos! Tilasin myös tuolta.
Sitten ehkä vähän tyhmä kysymys mutta mistä kohdasta pyörää (California Jackal -01) kannattaa etsiä tuota 3-pinnistä diagnostiikkaportin liitintä ?
En onnistu löytämään penkin alta enkä sivusuojien takaa.
Kirjattu
motomatti
Viestejä: 13 485
Vs: Diagnostiikka adapteri
«
Vastaus #3 :
Kesäkuu 27, 2024, 12:29:29 ip »
Vasemmalta sivukopan takaa. Tulpattu 3-nap. liitin jonka johtimet menevät moottorinohjauksen kotelon sisään siitä mihin muutkin johtimet menevät. Valitettavasti en omista kuvastoistani löytänyt kummoisempaa kuvaa. Kuvassa on "tilanne päällä" sillä vianetsintä on menossa.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjhqXoOchO36KsoZLvZvG9Pgq0Sve8vpq-9w5sg1FCSkRJW63OGIqUY4k9oRod-SBYSY8q5xmb_U6mMcJjzGBoyMAdmSC-4wsD18xJFquyCgevo0F8TfSYFxDRt8liNXnwm4Z57uwknnpQa/s1600/15RC_liitin.jpg
Kuvassa vasemmalla on maajohdin. Se kannattaa avata ja puhdistaa sekä kiinnittää uudelleen molemmista päistään. Ecu on joustinkumien varassa ja siksi maadoitus on tärkeää. Olen nähnyt että pyörällä on vain ajettu eikä ole välitetty siitä että ecu on irronnut kiinnityskumeistaan. Kiinnityskumit ovat markettikamaa eli saatavuus on hyvä. Toki voi koittaa pikaliimalla kiinnittää kumit uudelleen.
Toinen havainto ecun kiinnityksestä on se että se on kiinnitetty väärin ja pääsee, kumiensa varassa, hakkaamaan yhdeltä kulmaltaan runkoputkeen tärinän vaikutuksesta. Laitetta voi heiluttaa kumiensa varassa ja katsoa ettei se yllä etummaiselta alakulmaltaan osumaan vinoon runkoputkeen.
Kirjattu
Tulostusversio
Sivuja: [
1
]
« edellinen
seuraava »
Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
»
Yleinen keskustelu
»
Tekniikkapalsta
»
Diagnostiikka adapteri