Joo, sadetta oli Nummijärvelle mennessä mutta muutoin liki helteistä. Mölkyssä tuli kakkossija. Yhden huonompi kuin mennävuonna. Ilmoittelivat, epävirallisesti, että kyseinen riento pidetään, tällä tietoa, ensivuonna viimeistä kertaa. Muutama muu Guzzistikin oli paikalle joutanut.
Palatessa Nummijärveltä jätin Triken LCR-MC:n Kerhon peräseinälle ja otin alle 1400 Californian. Ensikäynnistys sytytti mittaristoon URGENT SERVICE-ilmoituksen ja punaisen kolmion. Ajelin kilometrin matkan St1:sen mittarille, sammutin, tankkasin ja käynnistin. Ilmoitus katosi mittaristosta. Katson myöhemmin GuzziDiagilla pyörän omasta muistista mikä ilmoitus mahtoi olla. Ehkä vain "säikähti" talvilevon jäljiltä. Leppoisasti taival eteni Tampereen Läntistä Kehätietä kotitalliin. Etukumikaupoille pitää lähteä kohtapuoliin. On se vaan tyrnä peli!
Laajan huollon jäljiltä huolettaa että tuliko kaikki huomioitua sillä pyörä oli pahimmillaan melkoisen palaisina. Toistaiseksi, ainakin tällä kokemuksella, on kaikki ookoo. Tyhjentelen, hiljakseen, viinipääläriä jota ei tullut käytetyksi tyystin em. kokoontumisessa. Otus vaikuttaa kohtuulliselta Italianvalkkkarilta. Ei ole jankuttava eikä jäykkä.