Näissä malleissa on varmaan eroja tässäkin asiassa. Nevadan Annissa (joita on Suomessa 2) on satulan rungon alapinnassa sellaiset koukut, joihin saa pussukan kiinni tukevasti paksunpuoleisilla kumilenkeillä. Itse kyllä hiukan vierastan sitä systeemiä, koska se pussi tulee sitten juuri akun päälle, kun satula kiinnitetään. Pussissa kun on metallisia työkaluja ja siitä on kovin lyhyt matka akun napojen oikosulkuun. Niin sen kuitenkin Luigi suunnitteli.
Oli minulla yhdellä Euroopan kierroksella pyöreä laukku etulampun alla. Siihen mahtui ensiapulaukku ja renkaanpaikkauspullo ja pienempiä varaosia. Oli se aika komean näköistä. Osoittautui vaan, että syvemmissä joustoissa lampun ja lokasuojan väliin jää aika vähän tilaa. Onneksi lampun kiinnitys antoi periksi ja lamppu vaan kääntyi hiukan yläviistoon, eikä mitään mennyt rikki. Pienempää laukkua en löytänyt ja suunnittelin jo tehdä sellaisen itse. Sellaisen, että sen haarukan välipienassa olevan Moto Guzzi kotkankuvan saisi siirretyksi sen laukun etupintaan, ettei jää taakse piiloon.
Kyllähän kaikenlaista muutakin pientä saisi mukaan mahtua, jos ei halua varsinaisia sivu- ja takalaukkua kuljettaa pelkällä päiväretkellä. Se työkalusatsi on aika viraton. Se onkin siellä paikoillaan oikeastaan vaan siksi, että se nyt vaan siihen malliin kuuluu, tyylijuttu.