Kirjoittaja Aihe: Onko nevadassa jossain tehtaan jäljiltä työkalupussille paikka  (Luettu 4421 kertaa)

s151669

Satulan alla on akku muttei ainakaan mitään päivänselviä työkalupussin kiinnikkeitä.

Tietty voi aina haalia sellaisen pyöreän rullan lampun alle...

Hajakenttä

Vs: Onko nevadassa jossain tehtaan jäljiltä työkalupussille paikka
« Vastaus #1 : Toukokuu 19, 2024, 12:25:19 ip »
Näissä malleissa on varmaan eroja tässäkin asiassa. Nevadan Annissa (joita on Suomessa 2) on satulan rungon alapinnassa sellaiset koukut, joihin saa pussukan kiinni tukevasti paksunpuoleisilla kumilenkeillä. Itse kyllä hiukan vierastan sitä systeemiä, koska se pussi tulee sitten juuri akun päälle, kun satula kiinnitetään. Pussissa kun on metallisia työkaluja ja siitä on kovin lyhyt matka akun napojen oikosulkuun. Niin sen kuitenkin Luigi suunnitteli.

Oli minulla yhdellä Euroopan kierroksella pyöreä laukku etulampun alla. Siihen mahtui ensiapulaukku ja renkaanpaikkauspullo ja pienempiä varaosia. Oli se aika komean näköistä. Osoittautui vaan, että syvemmissä joustoissa lampun ja lokasuojan väliin jää aika vähän tilaa. Onneksi lampun kiinnitys antoi periksi ja lamppu vaan kääntyi hiukan yläviistoon, eikä mitään mennyt rikki. Pienempää laukkua en löytänyt ja suunnittelin jo tehdä sellaisen itse. Sellaisen, että sen haarukan välipienassa olevan Moto Guzzi kotkankuvan saisi siirretyksi sen laukun etupintaan, ettei jää taakse piiloon.

Kyllähän kaikenlaista muutakin pientä saisi mukaan mahtua, jos ei halua varsinaisia sivu- ja takalaukkua kuljettaa pelkällä päiväretkellä. Se työkalusatsi on aika viraton. Se onkin siellä paikoillaan oikeastaan vaan siksi, että se nyt vaan siihen malliin kuuluu, tyylijuttu.

Sentire la forza!
Terv: Timo

s151669

« Vastaus #2 : Toukokuu 19, 2024, 17:04:07 ip »
No sitä juuri katselin että siinä ehkä olisi tilaa - mutta ei ole koukkuja. Ja satulan irrotus vaatii 10mm avaimen... Akun päälle ei oikein muutenkaan viitsisi, on ihan perinneakku jossa on korkeissa tuuletusreiät.

Edessä luulisi olevan sitä tilaa. Lampun kun pystyy ainakin mulla asemoimaan kokolailla moniin eri korkeuksiin, kotkankuvan pitäisi jäädä jopa näkyviin. Kattoo nyt, täytyy nyt vielä pistää johonkin pussiin peruskalut ja laittaa ne pizzalaatikkoon.

Monti

« Vastaus #3 : Toukokuu 19, 2024, 23:14:08 ip »
"satulan irrotus vaatii 10mm avaimen"

Mulla on siipimuttereilla.

SPO

« Vastaus #4 : Toukokuu 20, 2024, 09:23:54 ap »
Nevada glubissa pussi tulee sytkäboksin vasemmalle puolelle pystyyn. Sytkäboksin takana olevassa muovisuojassa on metallikoukut kiinnity remmiä varten, toinen vasemmassa ulkoreunassa ja toinen taisi olla sytkäboksin alapuolella.

s151669

« Vastaus #5 : Toukokuu 20, 2024, 10:23:48 ap »
"satulan irrotus vaatii 10mm avaimen"

Mulla on siipimuttereilla.

Eli kaupan kautta.

Nevada glubissa pussi tulee sytkäboksin vasemmalle puolelle pystyyn. Sytkäboksin takana olevassa muovisuojassa on metallikoukut kiinnity remmiä varten, toinen vasemmassa ulkoreunassa ja toinen taisi olla sytkäboksin alapuolella.

Tutkitaan. Muistikuvan mukaan siinä ei kauheasti tilaa ollut kun akkuhan on moottoripyörän akuksi huomattavan suuri. Litiumakulla tietty säästäisi tilaa ja painoa mutta toisaalta akku on uusi...

SPO

« Vastaus #6 : Toukokuu 20, 2024, 12:00:20 ip »
No eipä se alkuperäinen työkalusettikään kovin kattava ole.