Täällä suunnalla käytelty brevaa tällä viikolla kun lämpömittari kävi plussan puolella. On säilössä kylmässä mutta katon ja seinien sisällä. Akun laitoin ensin lataukseen, ja hyvinhän tuo pärähti tulille

Liikuttelin samalla jousitusta ja puristelin kahvoja sekä velloin muutenkin kaikkea minkä liikkua pitäisi. Ei sitten ainakaan käyttämättömyyttään ryydy paikalleen. Kesäauton jarrupoljin kun painuikin sitten ikävästi pohjaan, toinen jarrunestepiiri säiliössä tyhjä... Ei kestänyt muutaman kuukauden seisotusta brittiläinen ilman ongelmia. Autot tykkää että niillä ajetaan, mopo horrostaa mieluusti talven yli

Tilasin samalla uuden jalkatapin sekä etuvilkun lasin, ne kun ottivat ikävästi osumaa pyörän kaaduttua syksyllä paikallaan. Löytyivät mukavasti kotomaasta, Nakkilan Pyörästä ja Moposta. Guzzin varaosanumero kääntyi Aprilian vastaavaan, ja hintakin oli todella kohtuullinen.
Matin blogissa ollut jarrunesteen "poistopruutta" on kovasti tutun näköinen RVS-vaihteistonkorjaussarjasta? Oivallinen apuväline moneen paikkaan! Tiiviste tahtoo tosin välillä turvota ja jumiutua, jolloin käyttö on kovin vaikeaa ellei toivotonta. Kestävyys riippuu toki paljolti siitä mitä ainetta on viimeksi pruutassa käyttänyt.