Isokehäiseen tiivistysongelmaan on ratkaisuja kyllä mutta ne ovat suht kalliita kuten, tässä tapauksessa, sokkelotiiviste jossa ilma toimii tiivisteenä. Paine-ero ei tarvitse olla suuri. Ajoviiman paine saattaisi riittää kun eroteltavana on vain ilmassa leijuva pöly eikä, esimerkiksi, neste. Sellainen on varsin toimiva ja yleinen ratkaisu kone- ja ajoneuvotekniikassa. Tehdään sisäpuolelle puhtaasta, mahdollisesti suodatetusta, ilmasta lievä paine. Eiköhän tuolla takapyörässä tarvittaisi myös ilmajäähdytystä niin tässä olisi kaksi asiaa yhdessä. Materiaalina lasi- tai hiilikuitu. Alumiini lienee liian painavaa. On sitten maku-asia onko tiiviste aksiaalisuunassa vai säteen suuntainen. Jälkimmäinen ei juurikaan keräisi pölyä mikäli sitä sinne edes pääsisi.
On, tietenkin, vielä yksi mahdollisuus: siirtää, nyt isolla kehällä oleva laakerointi, normaaliksi akselilaakeroinniksi mutta se vaatisi johdotuksen vietäväksi navan kautta. Käytännössä koteloitaisiin umpeen nykyinen ratkaisu. Rakenteen alkuperäinen idea kun vaikuttaa olevan tuo näennäinen akselittomuus ja navattomuus joka on jäähdytysteknisesti ilmeisen toimiva.
Voitelematonta tai voideltua kumitiivistettä en osaa kuvitella noin suurelle kehälle. Kehänopeus kun lienee huima.