Iltoja, varmaan tyhmä kysymys, mutta kysyn silti. Olen de-integroimassa 2006 Calin jarruja, eteen tulee Ducatista Brembon PS16 sylinteri hoitamaan kahta etulevyä, yhdelle levylle tarkoitetun 12mm sylinterin tilalle. Ulkoisesti identtiset.
Mutta mites takajarru? Mitä olen lukenut, niin vaikuttaa että moni tulppaa vaan paineenjakajalta etulevylle menevän lähdön. Onko tuo paineenjakaja ja takaswingin yhteydessä oleva säätöventtiili säilytettävä, vai onko sama jos vedän uuden teräspunosletkun suoraan sylinteriltä jarrusatulalle? Onko lopputuloksen kannalta eroa? Se on jo tiedossa, että takajarru-tuntumasta saattaa tulla alkuperäisellä sylinterillä kovahko. Yksi vaihtoehto olisi etsiä 12mm sylinteri hoitamaan takalevyä. Käyköhän Jackalin tai Stonen sylkkä suoraan?
Kiitos ja anteeksi, Jani