Kirjoittaja Aihe: 850GT poliisi/military-laukut  (Luettu 2430 kertaa)

Jani Janhunen

850GT poliisi/military-laukut
« : Lokakuu 22, 2023, 18:45:08 ip »
Iltoja, jos jollain harrastajalla sattuisi olemaan pyörässään kuvan mukaiset laukut, niin olisiko mahdollista saada kyseisten laukkujen mittoja? Voi laittaa myös yksityisviestillä tai viestillä o4o-734755, jos ei tänne halua vastata.

Terveisin Jani

I.H.

Vs: 850GT poliisi/military-laukut
« Vastaus #1 : Lokakuu 24, 2023, 15:52:52 ip »
Tervehdys T5 Poliziassa on mielestäni samanlaiset peltiset sivulaukut mitat : pituus 50 cm, korkeus 34 cm ja leveys 18 cm.
Titaniumin kuski. Siis edestä pystysuorat takapuoli viisto.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 25, 2023, 10:14:49 ap kirjoittanut I.H. »
Titaniumin kuski

motomatti

« Vastaus #2 : Lokakuu 24, 2023, 17:25:02 ip »
Jos oikein muistan ja näin niin sivulaukku on symmetrinen pystylinjansa suhteen siten että alaosa on pidempi kuin yläosa. Ei siis ole neliömuotoinen.

Jani Janhunen

« Vastaus #3 : Lokakuu 24, 2023, 20:17:14 ip »
No silläpä kyselen, kun mielestäni olen nähnyt kyseisen mallisia laukkuja symmetrisen oloisena, mutta myös semmoisena missä etuosa on pystympi ja takaosa on enemmän viistossa. Jälkimmäisen mitat sain, mutta niiden syvyys on 14cm. Toki valokuvan kulma saattaa joskus myös hämätä. Laukkuraudat mulla on kunnostuksessa, ovat ex Carabinierin pyörästä. Yhdet 70-luvun peltilaukut tulee kohta työn alle.

Jotenkin olen taipuvainen uskomaan, että samantyyppisiä laukkuja on hivenen erilaisella designilla. Voin olla toki taas väärässä. Sinisen pyörän laukut näyttää symmetrisiltä.

Kiitos Ilkalle mitoista. Sen verran sniidu olin tällä kertaa, että ainakin toistaiseksi 850 Eldoradoon (puhun Eldosta enkä 850GT:stä, kun on mennyt tehtaalta suoraan jenkkeihin -72, ja se lukee myös vanhassa Californian osavaltion rek.otteessa) tulee ajan hengen mukaiset, mutta ei-alkuperäiset Guzzin laukut.

Pitäisi varmaan joskus avata sille oma säie, kysyttävää sen tiimoilta tulee varmasti, ja täällä on loop-runkoisten tietäjiä.

Jani