Minulla ja Guzzilla oli pieniä vaivoja tällä kaudella, ja olemme nyt pientä johdotuksen viimeistelyä vaille kunnossa.
Guzzi pelasi viime syksynkin hyvin, mutta minulla itselläni meni Ecu tukkoon, mikä aiheutti kiireellisen pikahuollon. Siitä kun vähän toivuin, keväällä löydettiin paksusta huohotinletkustani ylimääräinen möykky ja ohuemmasta toinen. Kun ne oli leikelty, piti koko järjestelmä ja miehen runko vielä ajaa läpi kuukausien myrkkykuurilla. Kylläpä sen tietää, kun on koko elämän ollut koneessa epäpuhtaita polttoaineita ja kierrokset yleensä punaisella.
Heinäkuussa olin sen verran tolpillani, että ajelin vähän. Kun ajoin Guzzin etupyörän eteläsavolaisella tiellä kunnon ryppyyn (se oli terävä rysäys) lakkasi kulku, koska bensahana ei enää toiminut eikä pumppukaan kaiken aikaa paineistanut. Välillä kyllä, kun pyörää heilutteli. Heinolalainen korjaamo oli aika kiireinen eikä kahdessa viikossa oikein keksinyt muuta kuin että ehkä bensahana, joten haetutin pyörän kerhon tallille Helsinkiin. Yleismittarilla tutkien huomattiin, että virtaa ei tule bensahanalle Guzzin virranjakajan pohjan kautta tulevasta johdosta, mutta hana toimii normaalisti, kun siihen antaa jostain virran. Siinä vasemmalla kyljellä sattui olemaan yksi liitin vapaana, johon tuli virta, joten johdotimme bensahanan siihen. Toimii. Sitten vedimme johdon suoraan bensapumpun sulakkeelta akkuun. Nyt toimi pumppukin.
Näillä rosvokytkennöillä kävin Rovaniemellä. Kauniisti pelasi Guzzi, mutta siirsin silti talliin odottamaan sähköjen peruskorjausta. On se sen ansainnut. Ja muutakin. Puretaan kokonaan ja rakennetaan uudelleen. 136 000 km on mittarissa.
Ajelin loppukesällä toisella pyörällä, joka tuli erään autokaupan yhteydessä, mutta se ei ole Guzzi.