Hoi
Jos ilmiö ei esiinny kuin kone kuumana ajettaessa, niin silloin vika voi olla alhaisessa öljynpaineessa, korjaustoimenpiteenä voisi kokeilla öljyjen vaihtoa, öljymerkin vaihtoa kannattanee myös harkita, tietenkin viskositeetti ohjekirjan mukainen.
Anturirikkokin voi olla mahdollinen, omasta LM4 pelistä kun rikkoontui anturi, niin valo ei palanut edes moottorin seistessä, kun remppasin anturia, niin sitten se paloi koko ajan. Antureita löytyy tarvikekaupasta, mutta niiden kestävyys on vajaa kesä. Piikkiöstä tilattu on pelittänyt kolme kesää ja pelaa edelleen. Jos kokeilet tarvikeanturilla niin varmista että avautumispaine on sama kuin alkuperäisessä.
Jos anturi on ehjä (uusittu) öljyt vaihdettu, virtapiuha tarkistettu ja ongelma esiintyy, niin kannattanee ryhtyä etsimään uutta öljypumppua, vaihto on helppo ja nopea suorittaa.